Gå til innhold

Trenger SERIØST hjelp! Vi hadde bestemt oss for Magnus men....

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Nå hadde vi bestemt oss for Magnus, men ble litt usikker. Satt og så på gutten min, en kraftig, stor plugg har vi fått. Så tenkte jeg at kanskje Magnus er for søtt til han? Søsteren heter Maria, det er veldig koselig med navnene og Maria liker godt Magnus.

Men er det et søtt navn?

Andre alternativ vi har hatt er Olav og Håkon.

Dette er vanskelig nå. Hva mener dere? Jeg liker både Olav, Magnus og Håkon godt.

Takk takk for svar!

Er anonym da dette er litt flaut, jeg har spurt en del ganger her, men nå avgjør svarene deres:)))

Fortsetter under...

Magnus er for med ikke et "søtt" guttenavn (i mitt hode er Leander, Nathaniel osv søøøøøte). Magnus betyr stor, og jeg synes at det er et solid, flott og kraftfullt navn med en lang (kongelig) historie.

Jeg synes du skal gå for Magnus!

Det er iallfall sikkert at alle tre navnene er flotte,så uansett får gutten et supert navn!

Hvis dere liker Magnus best-ta det! Synes ikke Magnus er for søtt,jeg tenker på staute konger.Og det passer kjempebra til Maria (det gjør alle tre navnene.)

Så altså,hvis Magnus var førstevalg - go for it!

Magnus NUSS ? Derfor du synes det er et søtt navn?

Nei, kjenner maskuline plugger som heter Magnus og noen spedbygde. En skikkelig bølle, og en som bare er rar. Vertfall ti ulike magnuser i spredt alder. Så det er for meg et rikt navn og ikke låst til noe spesielt feminint elle maskuling.

Gå for Magnus. Eller Marius, fint det og!

For det første må jeg si at du har god smak på navn! Liker alle tre veldig godt!

MEN: ville definitivt gått for Magnus. Det er det fineste guttenavnet jeg vet, og det jeg ville kalt min egen sønn for! Ser absolutt ikke på det som for søtt. Ser på det som et sterkt og staut navn, og en Magnus for meg vil for alltid være en ordentlig grepa kar!

lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...