Gå til innhold

Mistet og gravid på nytt.


Nupp

Anbefalte innlegg

Hvordan føles det denne gangen? Er dere mer nervøse? Jeg mistet i september i fjor og er nå 5 uker på vei. Merker at jeg er ganske nervøs. Kjenner etter symptomer hele tiden. Huff, kan bli slitsomt å gå sånn i 9 mnd. Skal ha tidlig UL i uke 9 så da håper jeg det roer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet i uke 10 i november. Det hadde dødd i uke 7 ca. Jeg er i uke 7 på mandag, og kjenner at jeg begynner å bli bare mer og mer nervøs, springer på do i eningen for å sjekke om jeg blør... Tenker veldig mye på det, begynner å bli litt slitsomt kjenner jeg....

 

Skal til legen på mandag for å få time til tidlig ul, håper at det kansje greier å stoppe tankene mine litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg skjønner godt hvordan du har det. Er naturlig å være redd når du har kjent sorgen over å miste. Har selv mista i 12.uke, men det er snart 4 år siden nå. Fått en sønn etterpå som blir 3 år 16.mai og venter barn nr.3 i des.Men jeg er like redd denne gangen, selv om jeg sier til meg selv at det kommer til å gå bra. Prøv å tenk possitivt og kos deg med gravidteten. Det går som regel bra. LYKKE TIL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Nupp!

Jeg også har det slik. Har vært gravid en gang, og da mistet jeg i uke 7/8. Det var i februar. Håpre jeg klarer å roe meg litt ned og glede meg mer når jeg er ferdig med første trimester.

Jeg skal også til ul i uke 9, er glad for det!

 

Når har du termin? Jeg har 16.januar.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hadde en MA for 4 mnd siden, oppdaget i uke 12 (hadde vært dødt siden uke 7). Har vært nervøs i dette svangerskapet, men har vært veldig bevisst på å tenke positivt!:) Fikk henvisning til tidlig UL, var der først i uke 7, da så vi et bittelite hjerte som slo:) Skal tilbake på ny kontroll om 4 dager, er nå i uke 9.

 

Tenk positivt, damer! Sjansen for at det skal gå bra denne gangen, er maaaaaaange ganger større enn at det skal gå dårlig.

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt - har selv mistet to ganger på rad og det er uungåelig å la være å bekymre seg. Jeg prøver å tenke på, at det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til og at det ikke hjelpe noe å bekymre seg. Stort sett går det greit og jeg prøve å holde dagene opptatt med amnge aktiviteter, slik at det ikke blir tid til å tenke så mye. Men det er kalrt at redselene ligger der et elelr annet sted. Desuten har jeg vanskelig for å glede meg og jeg klare ikke helt å tro på det ennå. Jeg er 6+4 i dag -- mistet rundt uke 9 og uke 13, så jeg er ikke over noen kritisk fase ennå. Heldigvis har jeg første legetime i morgen og håper på å få god oppfølging med tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet i MA i 20.svangerskapsuke i februar i år, og vet det kan være vanskelig å tenke positivt. Gikk i tre uker med en død baby i magen... Men jeg bare VET det går bra denne gangen. Man kan jo ikke være SÅ uheldige... Jeg tenker som så at det gagner jo verken meg selv eller babyen i magen å tenke negativt. Så jeg har valgt å satse alt på at det går bra denne gangen, og at jeg kommer til å få en frisk, sunn baby til jul<3

 

 

Skjønner at det er vanskelig, og ønsker dere alle lykke til :) Det kommer til å gå bra! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet allerede i 4-5 uke, i fjor og samme datoen i år ble jeg gravid på nytt.

To år på rad var jeg gravid samme datoen som tidligere og hadde samme termin .

Nå er jeg i 5+5 og håper jeg klarer å fullføre .

Og vi prøvde ikke noen av gangene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...