Nordnr5<3 Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 den jeg ser etter går ann å bruke både som enkel og dobbel... ser ikke at de selger den nå? har sett at den selges brukt på finn.no..... noen som vet noe om dette?? evt. andre vogner for to der delene er adskilt?? håper virkelig på svar..
Rakri Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 har sett på en teutonia team S4 som selges mange steder i Norge, Har katalog selv som jeg fikk i butikken. Bak på den står en nettadr, har ikke sett der selv, men det kan jo du gjøre; www.britax.no Vi venter tvillinger, og blir nok å gå for en sånn. Ei jeg kjenner har baby og ettåring, og skryter uhemmet av sin
metteflette Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Koelstra har også en vogn som har to seperate deler, denne har jeg snust litt på. http://www.koelstra.com/nl/index.php?cPath=1_33&osCsid=98a801c21b3910cf8975d5f5d5e0aab8&language=&language=en Der er linken som skulle gå direkte til siden, scroll litt ned og trykk der det står Flexxo twin with one carrycot and one seat unit. Lykke til:)
Nordnr5<3 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 ok.. skal gjøre det men ønsker ei som er flere i lengden istede for bredden....
DoubleTrouble Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Hei! Vi venter tvillinger snart og har bestilt en slik Teutonia Team S4 tvilling/søskenvogn. Vi har også kjøpt til to stk mykbagger. Prøvde den i butikken og bestemte meg at den skulle jeg ha. Lett og trille i og med at det er svingbare forhjul på den. Gleder meg til jeg får den og til mine to små kommer....da blir det mange trilleturer:) Det er lang leveringstid på disse vognene så det er best og være ut i god tid. Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå