Gå til innhold

noen som vet noe om dette??


gilmore girl

Anbefalte innlegg

på tirsdag tok jeg cb å den ga svaaaaaakt positiv..hadde da ikm på søndag som kommer..tirsdag var jeg også innom lege kontoret å tok blod prøve som jeg fikk svar på dagen etter¨å den var bare 1,5...tok så ny test på torsdag å den ga sterkere positivt utslag...ringte da overlegen på gyn å han sa d skjedde ofte feil me bloprøver...skulle bare ta d me ro for siden jeg fikk positive utslag så var jeg gravid..å i dag tok jeg cb å billig strips å begge var pooositive...tenjer fortsatt på d me blodprøven..noen som har opplevd d samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik er det når man stresser så jævli ved å gå tidlig til legen... Herregud, ta livet litt mer med ro. Babyen kommer i magen når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott språk bruk på deg da..er jo et forum hvor d er lov til å spørre om ting da...visst d plager deg så la vær å svar da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Som jeg har skrevet før, gilmore: du er nok gravid! Det var jo så tidlig du tok den blodprøven, og den kan faktisk ha vært feil. Hvis du ikke er gravid så blir jeg VELDIG overrasket! Forstår at du ble satt litt ut av den blodprøva altså, men syns du kan slå deg til ro med at du er gravid pga alle de hundre positive testene:)

 

Har du noen symptomer, forresten? Og når har du termin?

 

klem fra en legestudent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og "huffda" var ment til den anonyme. Unødvendig med slikt språk! Jeg syns det er unødvendig å svare hvis man ikke kan si noe bedre...

 

ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar erisa..ja jeg har symptomer på d å har termin 22 januar i følge termin kalkulatoren :) vet nå at jeg er gravid å blodprøven var feil ifølge overlegen min på gyn..så nå skal jeg nyte å kose meg me spiren i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre! Fint at du fikk avklart det!

 

Håper du får en fin vår med spiren din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...