Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst på barn, og vi har prøvd en stund nå, men har ikke fått det til. Vi har ikke hatt sex i en periode hvor jeg egentlig føler at jeg trenger å ta en graviditetstest. Men nå satt jeg å så gjennom siden her, og på babyklar.no. Og på babyklar sto det noen sånne "gjenkjennelsestegn" på å være gravid. For ca 3 uker siden så skulle jeg i dusjen og fikk sjokk da jeg så meg selv i speilet (naken). Brystvortene mine og det var som vanlig, men det brune området rundt hadde vokst noe sinnsykt.. Ut over alt. Så ut som at det bare hadde begynt å "flyte"! Jeg tenkte ikke mer over det egentlig, syntes det bare var litt ekkelt, men dette sto som et tegn på babyklar.

Der sto også det vanlige som at man er kvalm og sånn, men det kan jeg ikke dømme noe særlig nå, fordi jeg ble kvalm med en gang jeg leste det. Jeg får ikke penger før ut i neste uke, så jeg får ikke kjøpt en graviditetstest før det, men er det noen som kansje kan hjelpe meg her? Vet ikke helt hva jeg spør om heller. Må bare få noen meninger eller noe på dette. Vet at det kansje er litt dårlig forklaring, men det går litt fort i svingene her nå.. Jeg vil bare få det ut liksom =P

Skrevet

Det er rett og slett umulig for oss å vite om du er gravid eller ikke, så jeg anbefaler deg å kjøpe en test og bruke denne når det er 14 dager eller mer siden eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...