Gå til innhold

Sprekker snart tror jeg..


80-modell m guttebaby i magen

Anbefalte innlegg

har jo nesten akkurat fått vite selv at jeg er gravid, pos test for 1 uke siden.. kun meg og samboer som foreløpig vet. har så lyst å fortelle til familien.. siste gjorde vi det nesten med en gang. men hadde bestemt oss for å vente litt denne gang.. men vet jammen ikke om jeg klarer.. hva gjør dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heller har ikke klart å vente... samme dagen som positiv test så fikk 4-5 gode venninner vite det... Pappa vet det. Ikke mamma! For hun er litt streng, så skal finne på noe fint til henne på 17. mai... Svigers vet det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å sprekke jeg også:) Har måttet røpe meg til en slektning i usa, og en veninne. Bare for å lette på trykket litt;) Men har hatt det på tungen noen ganger ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nettop det.. har holdt på å forsnakke meg flere ganger.. har så lyst å fortelle, og man tenker jo på det selv Hele tiden! kan jo på mange måter være greit å fortelle det også da.. i tilfellet noe skulle gå galt, da vet folk hvorfor man er nedfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til én god venninne, ikke til noen flere enda.. Men som dere holder jeg på å sprekke, jeg drømte til og med i natt at jeg forsnakket meg til en venninne :P Mamma og pappa venter jeg med - de bor så langt unna, så vi har tenkt å fortelle det til dem når vi skal på hytten sammen i sommer. Har tenkt å ankomme hytten i splitter ny familiebil (har ikke bil nå..) da tar de kanskje hintet :) Svigermor vet heller ikke noe enda - hun kommer til å bli så hyper at hun røper det til gud og hver mann. Hehh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mellom 6-8 uker på vei men denne gangen venter vi.

En i nærmeste vennekrets har nettopp født en syk sønn som kjemper for livet. og jeg føler ikke det blir rett å fortelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5-6 uker på vei, fortalt det til litt for mange allerede:)

klarte ikke vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt igår kveld. Har fortalt det til bestevenninen min, svigermor og en på jobben som jeg har god kontakt med. Skal også fortelle sjefen min på mandag. Men det er ikke lett å ikke fortelle til andre nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...