Gå til innhold

Hjelp, positiv?!

Huldretussa ' en av hver sort'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nettopp med strips fra billige-teste.dk. Fikk opp streker, den ene meget svak men alikevel godt synlig. Klarer ikke helt å tro det! Inne i hodet mitt er dette helt feil,var så sikker på at jeg ikke var gravid..Så nå sitter jeg her å tror det gikk mer enn 5min til streken kom, og at det er en falsk positiv. Men jeg satt jo å så på den helt til den andre streken dukket opp..Og 5min er jo lenge å sitte å stirre på en test? Må nok ta en ny test neste gang jeg er på do, og da skal jeg ta tiden for å være sikker på at det ikke går mer enn 5min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt, jeg er i akkurat samme situasjon! Tok en Clearblue test i dag, både jeg og sambo så et svakt kryss. Men jeg klarer liksom ikke tro at den er positiv!!

Testet du før eller etter IKM? Jeg testet 3 dager før IKM, så kan jo være derfor. Sambo har uansett kjøpt ny test i dag. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Skrevet

gratulerer du er nok gravid:)

velkommen ombord i januarklubben:)

masse lykke til:)

Skrevet

Er en uke over IKM, tror jeg da..Er første mnd uten p-pillen, så er usikker på hvor lang syklus jeg har. Trodde egentlig det bare var hormonene som surrtet med meg, men når jeg fikk pakken fra billigtester klarte jeg ikke dy meg.

Så gøy da jordbær! Er vel en potensiell fare for at vi hopper over på 1.tri sammen da. Håper iallefall det! Si fra hvordan det gikk når du har fått testet igjen!

Skrevet

Det skal jeg gjøre, kryss fingrene for meg:))

Skrevet

Krysser så hardt jeg kan! Måtte testen bli positiv!

Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden,men jeg har også fått svaaak strek på de testene selv om jeg ikke var gravid.. er jo mulig du er det,men test med et annet merke for sikkerhetsskyld! Cb og qr er å anbefale..:)

Skrevet

Har akkurat testet med CB for å være sikker. Fikk opp et tydelig kryss! Har fortsatt vanskelig med å trod et. Har jo gått litt fortere enn det jeg var instillt på. Har nettopp fått en ladning met tester fra billigtester med ulike typer tester, så da kan jeg jo bare teste i vei. Så får vi bare håpe at alt går bra!

Skrevet

Jeg drister meg til å rope: GRATULERER!!!!! Så utrolig gøy:) Jeg håper dette er et godt tegn for min test i morgen tidlig!!

Skrevet

Da er det nok oppe og avgjort!GRATTIS!!!

Skrevet

Takk for det! Håper på full klaff for dere også snart! Sender litt babystøv på veien *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...