Gå til innhold

noen som har fortalt det????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fortalt omverdenen at de er gravide?jeg klarer ikke lenger å skjule magen.må på butikken over helga å handle gravidklær.jeg sier det til de som forstår det nå etter vert.er det for tidlig!?er 12uker på vei nå...

Skrevet

nei det er ikke for tidlig syntes jeg..har akkurat sagt det til familien pluss noen venner og er i uke 11 nå....men kommer nok til å vente litt med resten pga. ny jobb og slik..må skrive kontrakt før alle får vite det...

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei og i tillegg til meg og mannen min er det legen min og sjefen min som vet om det. Resten av foreldrene våre + søsken får vite det om en knapp uke.

Skrevet

Vi fortalte det til alle i uke 8 vi.. :) Var ikke helt "oss" å holde det hemmelig til uke 12. Kanskje dumt i forhold til evt MA el SA, men vi valgte uansett å gjøre det sånn. Har gått bra enda!

Skrevet

Er kanskje "dumt" å fortelle tidlig i forhold til SA og MA, men vi fortalte det også likevel. Det er ikke gøy å sitte aleine med en MA på hjertet heller. Endte med MA oppdaget i uke 13, hos oss og det hjalp så utrolig å ha familie og venner rundt seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...