Gå til innhold

Navn på søsken - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt første barn nå til sommeren, samboeren min har to jenter fra tidligere. Jeg har "alltid" syntes at Mathilde er det fineste jentenavnet jeg vet om, og har så lyst til å bruke dette dersom vi får ei jente. Problemet er bare det at minstejenta til min kjære heter Vilde... Hva synes dere om Vilde og Mathilde? Går det an å kombinere eller blir det for dumt? Synes selv det høres veldig rart ut, men blir liksom ikke enig med meg selv! Hva synes dere?

Ellers så har vi et alternativ i Elida - noen kommentarer på dette? Ikke så vanlig kanskje.

Blir veldig glad for alle synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du godt kan bruke Mathilde. Syns det er verre med naboene mine som har to gutter som heter Kristian og Stian....

Du kan jo alltids bruke mathilda...Elida liker jeg ikke.

Skrevet

Synes Vilde og Mathilde klinger fint, jeg :)

Synes også Elida er et fint navn, det på grunn av at en gammel tante i familien heter Elida, så jeg er vant med navnet. Folk synes nok også navnet blir fint når det blir satt på en person, og de blir vant med navnet. Kjenner også to små jenter som heter Alida :)

Skrevet

Takk for svar :) Greit å høre hva andre mener, føler jeg får litt "tunnelsyn" i navnejungelen...

Noen flere synspunkter? :)

Skrevet

Vet om en jente som heter Elida Mathilde...

Både Mathilde og Elida er pene navn.

Vilde og Mathilde går ellers fint sammen, synes jeg.

Skrevet

Synes de to navna var søøte sammen jeg!

Skrevet

Synes Mathilde og Vilde går fint sammen, jeg! Fine navn.

Liker også Elida veldig godt.

Men hvis Mathilde er favoritten,så gå for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...