Silbia Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Er det noen som vet noe om dette... JEg er i dag 8 dager over IKM. Hadde negativ G-test igår. Jeg har alltid vært punktlig med mens.. meste er 3 dager over.. så jeg tenkte at da er jeg vel gravida da... men neg test betyr jo at jeg ikke er det.. MEN; er det mulig at noen ikke tester positivt før enda senere? OM jeg er gravid er jeg i dag 5+1 så finnes det en mulighet for at jeg ikke kommer til å teste positivt før i uke 6 eller 7 f.eks? Dør av utolmodighet.
melkekua™ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 En venninne testet ikke positivt før det hadde gått 9 dager over ikm, så det finnes fortsatt håp for at du er gravid ) Lykke til med videre testing!
blir mamma igjen 20.01.08 Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 første gravideteten min testet jeg positiv da jeg var 6 uker akkurat 6uker
Silbia Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 Dette var jo positivt:) Det betyr at jeg ikke bør teste igjen før til uken akkuratt seks uker er til fredag igjen... litt lenge å vente.,... men jeg får hvertfall prøve å vente til mandag! Jeg er veldig spendt og utolmodig! Å typen, han sier bare; er det noe vits å teste da? du ser jo viss tr kommer elle om magen vokser... HAHA! Den er tolmodig den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå