Gå til innhold

Er vi mange prøve -på-nestemann her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 15 mnd og skal prøve på neste nå:)

Er det flere??

Signer gjerne anonym om dere vil, jeg gjør det pga ingen skal vite det..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vil ikke ha en til nå. Jenta mi er 15mnd, og er uutholdelig til tider. Tenk om vi får en til "vanskelig" unge. Blir ikke før om 4-5år om vi det hele tatt skal ha fler. Har 2 nå, planen var 3, men snuppa vår er MYE jobb med. Er ikke sikker på om jeg hadde fått fler om hun var nr.1. Førstemann var en drøm som baby, er det forsatt:)

Nei, så vi venter nok noen år å ser det ann.

Dere må ha lykke til:)

Skrevet

Har også ei på 15 mnd, og jeg er gravid nå :o)

Skrevet

12 måneder og er i 5pp.

Skrevet

Vi er i gang. Første er 19 mnd nå:-)

Skrevet

Gutten vår er 19 mnd, og jeg er gravid med nr.2. Gleder meg! :)

Lykke til alle prøvere! :)

Skrevet

JA!

Vår sønn er 16 mnd og hverdagen kan være litt tøff til tider, men lysten er veldig tilstede for nr 2. :-)

Var 2 mnd på vei, men mistet for to uker siden. Er jo så mange som gjør d, så d var vel slik at vi å måtte gjennom d.

Men vi prøver igjen!

Lykke til alle sammen! :-)

Skrevet

Me har ein gut på 19 mndr og har akuratt funne ut at me er gravide!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vi skal begynne å prøve i juni....da er Lukas 17 mnd

mistet i ma no i mars, så egentlig skulle Lukas blitt storebror i august...men håper det går bra denne gangen!!

Skrevet

Ei på nesten 3,5 år og en på 13 mnd. Er i 1. p.p nå. Har eggløsning i dag faktisk, men har blitt super forkjøla så gubben har ikke mest lyst til å ha intim kontakt med meg, dessverre. Håper jeg er bedre i morgen, kan alikevel klaffe kan det ikke det...........

Skrevet

vi har en gutt som blir to år i juni og vi har bestemt oss for å prøve på nr.2 om et par mnds tid, da er jeg ferdig med de brettene med p-piller som jeg har...

blir spennende!!!

Skrevet

Min er 13,5 mnd og vi skal begynne å prøve på en til nå etterhvert, tenkte kanskje til høsten (starte prøving altså).

Skrevet

Hei!

Vi ska prøv på nr 2 no. Har slutta m pillan for 3 uka sia...

Et spørsmål (kansje æ e litt dom no, men...): ka betyr der forkortelsan f.eks 5 pp?? Å va d ikm?? Husk itj helt...

Spent å sjå korr fort d her går... Kan jo værra gravid no, om 1 måna eller kansje 1 år?!?

Lykke til aill samma!!

Skrevet

Å vi har ei tulle på 14måna no...

Skrevet

Ikke f... Tass på 15 mnd her, og jeg er sliten nok som det er!!!

Skrevet

Vår er 21 mnd og jeg er 3 mnd på vei nå:)

Skrevet

Jepp, har en på 20 mnd...1pp

Skrevet

Ja. Marcus er 15mnd og vi skal ha en til i oktober. Blir ca 20mnd mellom..

Skrevet

Er ikke prøver lenger, men har termin 2. januar08 ;0)

Skrevet

Hei ei jente som nettopp har rundet året. Prøver ikke ennå, men begynner til høsten:)

Skrevet

pp=prøve periode®

Skrevet

Vi har en gutt på 15 mnd og vi har prøvd siden november på nr 2.... Poden satt på første forsøk, så jeg synes dette drøyer veldig.. Håper på en liten spire snart:)

Skrevet

Vi skal begyne prøvingen i neste mnd. Har en jente på 1 år og 8 mnd. Jeg begynte å ta folat i går. Har dere andre prøvere husket det?

Skrevet

Jeg har en gutt på 19 mnd og venter neste 6 juli=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...