Gå til innhold

DESPERAT!!!!


inzaidaz

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så desperat at jeg tyr til pulverkur!

Har gått med stiv og vond nakke rygg i 5 år nå... Har migrene men har ikke hatt det nå serli de siste 5 åra... Men NÅ etter en liiiiiten massasje har jeg blitt plaget med migrene igjen... :(

Dette går utover barna og gjør at jeg som er et så uavhengig menneske blir avhengig av hjelp med barna...takkler det ikke!

Jeg får ikke opperert puppene mine mindre før jeg er under 80 kg....forståelig nok... Så nå er det på pulverkur for å gå ned så fort som mulig! Pulver + masssssse trening!

 

huff....føler meg som en dårlig mor nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda..høres ikke bra ut!

Men er du sikker på at det er massasjen som gjorde det slik at du fikk migrene igjen?

Tenkte bare på siden du går på pulverkur nå.

Vet selv at mange av de diettene jeg har gått på har gitt meg noe sinnsykt vondt i hode over flere dager i strekk. Det kan ikke være det?

Vil ikke akkurat påstå at pulverkur og MASSE trening høres ut som en god plan, men jeg skjønner at du har dine grunner til å gå fort ned i vekt pga operasjon.

 

Du sier at pga migrenen så går det utover barna, og at du er avhengig av hjelp med dem...men hvordan i all verden skal du klare å trene så mye da?

 

Og du...ikke glem MASSE vann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynnt på pulverkuren enda.... så det er nok ikke den som gjør at jeg har migrene. Ja jeg er meeeeget sikker på at det var den massasjen som gjorde utslaget uheldigvis....

Masse trening for meg er mye turer og sykklig osv...hehe :) Når det gjelder vannet så har jeg ingen problemer drikker mellom 2-4 L pr dag så :)

Jeg har snakket med legen min ang dette problemet....og skal ta denne pulverkuren + reductil + avføringsmiddel(sistnevnte grunnet hard mage etter utenlandstur). Dette er i all hast ja... Har liksom aldri hatt helseproblemer grunnet vekta mi...men skal jeg oppereres må jeg ned så det går liksom ut på det samme...

Jeg skal ta denne kuren over 2 uker... mister da alt fra 5-10 kg... ingen mat i disse 2 ukere. Så skal jeg begynne å spise grønnsaker, fiber og kjøtt (bare middag) 3. uken. 4. uken skal jeg ha sunn frokost i tillegg. Skal gjenta uke 4 i 2 uker. Etter dette skal jeg ha tatt av mellom 18-24kg! Så nå krysser jeg fingrene mine for disse 6 ukene går i boks!

Får eget opplegg for stabilisering av vekten etter opprettet målvekt, men planen er åat innen 6 uker skal jeg ha tatt av nok til allefall å søke om opperasjonen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilsett u-knuste linfrø ( 1SS ) til din første pulver drikk om dagen.

Fortsett med dette også etter pulverkuren.Siden de ikke er knuste tar ikke kroppen din det opp som fett, men gjør toaletturen litt enklere.

 

Husk å drikk vann samtidig ellers får det motsatt effekt.

 

Beveg deg om morgene min 45 min før pulvermåltidet.

Jeg VET at det er en av de mest effektive måtene å forbrenne fett på. Du skriver du er desperat og da bør du også klare å stå opp før huset ellers har våknet for å gå deg en liten tur. Gjør dette 3 ganger i uken. Gå rolig, ikke stress eller småjogg. En rolig tur rundt nærområdet itt.

 

Jeg garanterer at dette vil øke sjansene dine til å gå ned i vekt.

Du øker også forbrenningen mens du går på pulverkuren. Dette gjør jo IKKE pulverkuren alene. Da har du en kjempe fin start når du begynner å leve mer normalt igjen.

 

Husk det at mat alene aldri er en lur løsning... Det metabolske vevet trenger trening for å opprettholde muskelmasse til videre fettforbrenning.

 

Lykke til videre, håper du får operasjonen din da : )

18-24 kg er masse og du vil få et helt nytt liv.

 

Stå på da!

 

VjV

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii...2 uker uten mat!! Det er lenge det... Jeg er altfor glad i mat til å klare noe sånt.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...