JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Ja da var jeg over den første kneiken, mistet i uke 11 sist, men jeg er overbevist om at det går bra denne gang.
Motti Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer med det, nå kan du se frem til å begynne å kjenne liv om noen uker. Tida går jo også fort fra 2. til 3. semester, kanskje fordi man slapper litt mer av da.
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Ja takk for det, men faktisk kjenner jeg liv inni her allerede... Trodde først jeg innbillte meg det, men jordmor sa at siden jeg har vært gravid så mange ganger, så er det normalt å føle det så tidlig som i uke 13 allerede... Ser du skal ha i juni,, fin tid det, er junibarn selv hehe !!
nungo Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ja, for en lettelse det må være :-) Gratulerer så mye! Misunder deg litt der; har mistet selv de to siste ganger i uke 9 og uke 13. Jeg er kun i uke 7 nå så jeg føler det er laaaang vei å gå før jeg kan slappe av og tro at dette skal gå bra. Lykke til videre med et flott svangerskap.
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Ja, huffda, føler med deg, vi skulle hatt nå i april men jeg mistet i uke 11.. Håper det går bra med deg denne gang nungo . Har akkurat trukket ned skuldrene selv , ikke så nervøs lenger.. Lykke til da, og gratulerer med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå