Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Fikk FB fra Usa igår...har " bare" kjøpt 10 stk til å begynne med i small , så får vi se om det er det vi vil bruke...de er jo bare såå myke og deilige :)

Hvordan syns du det er med vaskinga og slikt da? Strevsomt eller går det greit?

Og hvor mange har du kjøpt ?? Lurer på om jeg skal bestille flere .....vet at 10 stk ikke holder altså..... Hvor har du bestilt / kjøpt dem? Trenger nemlig endel flere innlegg til bleiene....

Vi skal ogsaa bruke Fuzzi Bunz, og jeg gleder meg! Har MASSE forskjellige farger, saa her kan det matches til klaerne. Vi har sannsynligvis alt for mange (bor i USA og fikk mange i gave)--24 i small og 18 i medium, saa vi burde ha nok i allefall. Kjempekule!

Annonse

Ikke plastikk, men PUL. Det er jo et kunststoff, og like luftig som f.eks ull er de nok ikke, men luftigere enn engangs er de i hvertfall. Jeg er ganske spent paa om vi kan bruke de 24 timer i doegnet eller om vi boer satse paa noe annet paa natt-tid (for aa faa mere luft til huden) men for de fleste gaar det visst helt greit aa bruke dem hele tiden. Vi proever i allefall paa det foerst. For meg er det viktig aa ha det saa enkelt som mulig...

Vi hadde 8 FB og 5 Swaddlebees, og jeg erstatter nå Swaddlebeesene med flere FB. Men jenta mi er snart 1 år, og bæsjer på potte, så vi trenger ikke så mange flere. De få gangene det blir bæsj i bleien hos oss, har jeg vasket det godt vekk for hånd i kaldt vann før jeg har den i maskina. Ellers vasker jeg med kaldt skylleprogram etterfulgt av 60 graders vask. De tørker kjempefort og jeg synes ikke vasking av tøybleiene er spesielt ekkelt eller krevende. :)

Mine kjøpte jeg fra en engelsk nettside, www.babykind.co.uk men det var fordi jeg hadde anledning å hente dem der borte da jeg var på ferie nylig - ellers kommer jo porto/toll/moms osv på toppen og da er det like billig på www.kenguruloftet.no - er det ikke de som fører FB i Norge, tror jeg?

De er bare helt kjempegode i hvert fall!

Jeg så ikke for meg at vi skulle bruke tøybleier om natten, men de holder henne tørr som bare det! Vi bruker FB med hele 3 mikrofiberinnlegg om natten (12 timer) uten at de lekker. Hun kan got sitte i sengen og leke litt på morgenkvisten før vi skifter uten uhell.

Som sagt, disse anbefales varmt! :)

Trur ikkje det er for mykje med 24 bleier, det er jo det ein anbefaler når ein bruker brettebleier og vaskar kvar tredje dag. Men om du skulle ha eit stort overskot er det jo kjempeenkelt å få solgt nokre på tettinntil - FB står jo høgt i kurs der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...