Gå til innhold

November: Jenta mi er syk for første gang:(

Anbefalte innlegg

Ina har ikke vært syk en eneste gang hittil.

Men i går begynte hun å snørre noe vannvittig og hoster fordi hun får snørr i halsen eller noe.

Feber kom utover kvelden, og i natt har vi nesten ikke sovet verken jeg, sambo eller Ina. Forsøkte å bytte på, slik at vi kunne sove hver vår gang, men den eneste hun skulle være hos var meg. Og sambo sov ikke noe særlig han heller for det ble jo en del skrik.

Hun har fortsatt feber nå på dagen, men er i fin form ellers, ligger å leker seg på gulvet, men merker at hun blir fortere trøtt, og ikke er 100%. Uff, gruer meg til i natt, håper det ikke blir like ille.

Er rimelig sliten og trøtt fra før, pga en del problemer med å få henne til å sove i egen seng.

Synes så synd på henne også da, er jo så snørrete at det nesten blir problemer med å drikke av puppen.

Er førstegangs foreldre så alt er vel litt skremmende første gang.

Får håpe det gir seg snart.

Fortsetter under...

Huff, ja det er ikke noe gøy når de blir syke.....håper hun føler seg bedre.....Hvis du har problemer meg mye snørr i nesen hennes kan du kjøpe en nesesuger på apoteket - det fungerer veldig bra her iallefall....

Ellers kan du jo gi henne en paracet til kvelden hvis hun har feber -

God bedring:0)

Nesesug har jeg, men får nesten ikke brukt det, hun åler og vrir seg unna, og hylskriker, og da er det ikke så lett gitt.

Hun nyser en del da, og da kommer det ut masse, heldigvis...hehehe

Har paracet liggende i skapet, men vil helst la kroppen ordne opp selv, men blir temperaturen for høy, er det klart at hun får en.

Takk skal dere ha.

Virker som ting kanskje går litt bedre i kveld, hittil i hvertfall.

Hadde ikke feber da jeg la henne for 1 time siden 37,5.

Det er det laveste på hele dagen, og hun virket ikke noe varmere da jeg kjente på henne nå. Krysser fingrene.

Får se hva kvelden og natten bringer.

Mamma mener at det kanskje kan være tenner, hun har klødd lenge, men jeg hverken ser eller kjenner noe, er det ikke når tennene bryter frem at de blir syke da?

Kjedelig når de små blir syke ja.

Veldig vanlig at tenner bryter igjennom ved sykdom/feber ja. Eller, det strides vel litt om hva som skyldes hva.

Håper natta blir bra. :)

God bedring til Ina.

P.S: Hvordan går det med huskjøp osv da? Lenge siden vi har hørt noe fra dere..... :)

Annonse

Uffda, er hun blitt bedre nå? Feber og/eller oppkast er vanlig før man får tenner, og bæsjen får en annen konsistens og lukt. Men det kan godt være en vanlig forkjølelse. Får du til å sprute morsmelk i nesen hennes? Det skal visstnok være det beste, men jeg har aldri fått det til med mine.

Hun har vært feberfri siden lørdagskveld, men veldig snørrete og slimete fortsatt.

Har avlyst babysvømmingen i dag.

Vet ikke helt hva det er, om det er vanlig forkjølelse eller tenner.

Avføringen hennes ar annerledes og lukter annerledes også, men det kan jo være pga middagsglassene, får bare vente og se.

Vet ikke helt om det er vits å sprute morsmelk i nesen når hun har nok gøgg oppi der.

Jeg våknet opp selv i dag med vond hals og snørr, kan jo være hun har smittet meg...hehehe.

Hun er i fin form ellers da, men nesen hennes får jeg ikke røre.

Hun er skikkelig sår der.

Har tenkt tanken med å bruke sprøyte selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...