Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Igår fra jeg våknet til seint på kveld, gikk jeg og hadde jevnlige sammentrekninger og menssmerter i underliv og rygg. Idag er det borte. Er i uke 18. Blir nervøs av mindre.. Noen andre som har opplevd det samme? Kan det bare være "voksesmerter"??? Dette er mitt fjerde svangerskap, og har erfart at jo flere svangerskap, jo tidligere kommer sammentrekninger. Men jeg har ikke opplevd menssmerter i tillegg... Tenkte kontakte lege idag, men siden alt virker bra idag så jeg venter. Skal på UL tirsdag.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Jeg er nå i uke 30+1 og har hatt menssmerter siden tidlig i svangerskapet. Ble innlagt med rier i uke 22, da hadde livmorhalsen blitt veldig forkortet... Fikk beskjed om å ligge, å d er nå 9 uker siden. Har fortsatt de menssmertene, men ikke så ofte. Snakket med mange leger på sykehuset, ingen som helt kunne svare meg på hvorfor jeg har de smertene...men en lege mente på at livmora mi jobber veldig mye, den trekker seg mye sammen, derfor fikk jeg de smertene.Har fortsatt sammentrekninger, så her er d mest mulig hvile....Er på ultra og undersøkelse hver 3 uke og livmorhalsen har blitt lengre igjen, er alt fint neste gang, får jeg lov å bevege meg litt mer.... Men d kan jo også være voksesmerter, kan være veldig vondt når de båndene strekker seg, d kan kjennes som menssmerter. Anbefaler at du sier ifra når du skal på ultra. Lenge siden du fødte sist da??
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei du! :-) Takker for svar. Det er fire og ett halvt år siden sist jeg fødte. Da hadde jeg fått tre på rappen iløpet av 3,5 år... Men det skulle vel kankje ikke ha noe å si for sv.skapet nå?
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Kan jo være fordi det er en stund siden sist da, jeg vet ikke altså... Men legen min sa at mye kunne være annerledes når man har blitt litt eldre... Hormoner å sånt....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå