Gå til innhold

Studentbarnehagene, absolutt de beste!!!!!

Anbefalte innlegg

Gleder meg til at prinsen skal begynne i en studentbarnehage til høsten. Der har de fortsatt kjøkkenassistenter som lager mat til barna.

Her kommer prinsen til å få middag fire dager i uken; suppe på mandag, fisk på tirsdag, kjøtt på torsdag og grøt på fredager.

De har et supert tilbud til barna, finner på utrolig mye gøy.

Personalet er også utrolig stabilt, med lite gjennomtrekk.

Gleder oss masse!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9275207-studentbarnehagene-absolutt-de-beste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det ikke nei.

Vet om 2 studentbarnehager i området her som ikke har mere enn et varmt måltid i uka.

I den vanlige familieeide barnehagen guttungen går i. Får dem 2 varme måltider i uka.. Så her mener jeg nå våres barnehage er super i forhold.

synes studentbarnehagen datteren min går i er veldig bra jeg.. men der får de "bare" et varmt måltid i uka..

men hun får jo varm middag hver dag hjemme.. :) så hvorfor er det så viktig med varmt måltid i bhg?

Ja, det er kanskje på småbarn de får varm mat flere ganger.

For noen har jeg inntrykk at det er veldig viktig, og for andre ikke så viktig.

Men det gir jo foreldrene en visshet at de har fått middag, hvis man er sliten selv og ikke orker tanken på å lage hjemme....???

Jeg synes i allefall det er et godt tilbud;O))))

Annonse

• 2 uker senere...

Oppsann!!!! Hadde ærlig talt ikke regnet med å få slike reaksjoner. Dette var bare et utspill på at jeg er veldig fornøyd med å ha fått plass der. Hvis jeg støter noen har dette ikke vært min mening. Sier IKKE at alle andre barnehager er dårlige.

Ber om unnskyldning hvis jeg har tråkket på noen tær her.

Og ja, det er mer enn varm mat som teller, jeg synes bare at det er bra at studentbarnehagene holder fast ved dette tilbudet når så mange andre går mer og mer bort fra det.

Og ja jeg har faktisk ganske god oversikt over tilbudet da jeg har jobbet i en studentbarnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...