Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Ser at Lenn skulle selge sine medisiner, så da tenkte jeg at jeg også kunne gjøre det. HAr snakka med Ciconia om det. Dei sa det var eneste måten å gjør det på, uten om at jeg kunne kaste det.

Kommer nok ikke til å få brukt dei, siden min mann ikke vil mere etter den 6 MA/SA .

Så viss det er noen som trenger 3 x 600 ue Puregon og injeksjons penn, så selger eg det for 5000,-

Alt er lagret i kjøleskap og holdbarheten er 02/2009

Send meg em PM om noen er interresert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9275197-selger-mine-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde faktisk ikke tatt sjansen på å kjøpe medisiner på denne måten. For min del er jeg redd at medisinen ikke blir optimal ved flere transportrunder +++. Forsøkene er så dyrebare, så for min del betaler jeg gjerne full sum. Da vet jeg i alle fall at jeg ikke trenfer å bekymre meg for den delen :-)

Men det er sikkert noen som tenker annerledes :-)

hva tenker dere å gjøre videre når prøvingen er lagt på hylla?

Legen jeg snakket med, sa at medisinene tålte litt høyere temperaturer i et par dagen uten at det gjør noe. Men trenger jo ikke selge dei, bare luftet ideen om noen vil spare litt penger. Er jo kjempe dyrt det vi holder på med. Hadde vi bare vist at neste forsøk gikk, så hadde vi ikke solgt medisinen. Men etter 4 sa og 2 ma er det nok for våres del. Alle skjedde fra uke 11 til uke 20. Så jeg tørr rett og slett ikke mer.

Vi har selv meld oss på pride kurs for å bli foster foreldre for små barn opp til 5 år. Tror vi har masse å gi til et barn/søsken som trenger ekstra omsorg.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...