Gå til innhold

*dreamer* :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kunne ikke svare deg på pm. Kanskje du har for mange ml?

Har ikm 18 mai tror jeg.. så er i min fruktbare periode nå tror jeg. Men sambo er vekke.. kommer hjem i morgen. Han gjør noe spesielt men vil ikke si det på forum.. hehe. Når har du ikm? Charten min har freaket ut.. vet ikke helt hva som skjer med den for tiden.. Kan jo ikke ha eggløsning nå vel?!http://www.fertilityfriend.com/home/19c06a

Denne syklusen skal vi prøve å være flink til å tenke på andre ting enn ikm og barn og sånt!! Jeg skal ta ut resten av russetiden (hadde det utrolig gøy i går foresten) også prøve å lese litt til eksamen. Og du skal lese til eksamen og ta den noe 17 mai og 11 mai (og det var i går! Grattis!! Hadde dere det fint, hva gjorde dere?) øl! Har ikm 31 mai eller 1 juni tror jeg. Har eksamen 31 mai.. men også 4 juni.. så VIST det blir positivt denne syklusen må jeg/vi bare dytte det vekk!! Eller kansjke ikke teste?!

Matte tentamen gikk helt greit! men ikke noe mer enn det. Når jeg kom på skolen var det oversvømmelse i sekken så kalkulatoren min hadde druknet.. matte tentamen uten kalkulator er ikke tingen!! men fikk lånt etterhvert.

hm.. ja har tenkt litt på det å dra til gyn. Men så har jeg bare aldri gjort det. Bare ringer jeg legen da for å få time? Ringer jeg fastlegen eller? Faren min er lege så har liksom aldri vært hos noen lege.. har aldri vært hos fastlegen min. ppiller ga han meg selv.. hehe var litt pinlig det men mest for han!! Når tenker du å dra til gyn?

Nå har jeg søkt student leilighet for sambo.. og meg. Er bare den som studere der som trenger å søke, også kan jeg uansett bo hos han. Håper virklig vi får, men har ikke noen store forhåpninger.Du sa at sambo din eier leiligheten dere bor i nå sant? Har han jobbet mye før da eller, for å ha råd til det?

snakkes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Kjempegøy at så mange har spurt etter meg i dag!;) Hadde for mange mail, men nå har jeg slettet!=)

Haha, denne gangen er det din tur til å ha crazy chart;) Ser nesten ut som du har hatt EL, og det kan faktisk skje at man får den så tidlig. Men håper den synker igjen og at du har EL om noen dager. Spesielt når sambo er borte. Nå ble jeg nysgjerrig på hva han gjør, si det på ml hvis du vil;)

Jeg har IKM på eksamensdatoen min, 6. juni, kjempefint;-P Siden vi begge har IKM på en eksamensdato så håper jeg det betyr at begge to blir gravide!

Jeg og sambo hadde det superkos i går. Ble litt vin og øl, men det fortjener man når man har tr;) Så hørte vi på musikk og koste oss, og satt til og med bryllupsdato, 11/05-2013, det er 10-års dagen vår!!=) Og snakket masse om barn og sånt. Var såå koselig. Hva gjorde du i går som var gøy? Skjer det noe morsomt framover? Det blir sikkert kjempegøy på 17. mai da, da er du sikkert helt utkjørt, hihi.

Enig i at vi må tenke på annet enn barn. Og vi må ikke teste før vi er ferdig med eksamen. Så vi får roe ned hverandre når vi blir for gira;-P Har bare hatt tanta i 1 1/2 dag jeg... Merkelig... Men den kommer kanskje for fullt i morgen;)

Stakkars som hadde oversvømmelse i sekken da, men bra at du fikk låne kalkulator etterhver og at det gikk greit. Håper du får god karakter!

Hihi, må ha vært pinlig å få p-piller av faren din;) For dere begge, hehe. Når jeg har vært hos gyn har jeg vært på helsestasjonen. Men du kan også ringe legen å få undersøkelse der eller bli henvist videre. Jeg tenker å ringe nå direkte til en privat gynekolog til uka og prøve å få time rundt EL. Da kan de kanskje se hvordan eggene ser ut;)

Faren til sambo døde desverre for noen år siden, og da arvet han en del penger. Og derfor fikk han råd til å kjøpe seg leilighet. Krysser fingrene for at dere får leilighet xxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...