Gå til innhold

Puppene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er blitt STORE...

De faller ut av bhen, og jeg er 5+2 dager på vei.. Jeeez, kommer jo til å se ut som Lolo Ferarri før jeg har født..

Er det noen andre der ute som har samme problemet?

Puppene gjør btw også veldig vondt da.. men det må jeg vel bare regne med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der...hadde vanlig C størrelse før eg var gravid, men nå har eg bare 2 bh`er som passer, så eg må ut og handle. Er komt litt lengre enn deg, men la tidlig merke til at brystene begynte og vokse. Er 9+5

Skrevet

Tjoho!! Mine brystvorter har vokst, men ikke puppene..enda.. Er jo fryktelig tidlig, men jeg GLEDER meg til de (forhåpentligvis..) begynner å vokse! Skal bli gøy å oppleve hvordan det er å ha "ordentlige" pupper (har ganske små pupper nå..ikke bittebittesmå, men jeg ønsker meg litt mer..!) Foreløpig er puppene bare veldig "tunge". Gøy at deres har vokst så raskt, det håper jeg mine gjør og..hehh..Da tenker jeg sambo blir begeistret :P Å, jeg elsker å være gravid!!!!!! :))

Skrevet

Tenåring: 75B

Ble kjæreste: 80C

Gravid med 1 jente: 80D

Gravid med 2 nå: 80E!!!!!!! (Triumph BH)

Jeeezzzz!

Skrevet

Jepp puppan vokser ja..

Har store i utganspunktet bruker e cupp, og de har jeg vokst ut av, eller det går såvidt,,hehe..

er 7+6 i dag.

men jeg er litt bekymra for hvor dette skal ende, men satser på att de ikke blir så mye større nå, bare enda fastere.

for de er jo de positive, nå står de riktig så fint ut:D

hehe:)

men er det noen som hvet hvilke bh eller butikker som har store størrelser?

Skrevet

Puppene mine er også veldig ømme, i tillegg til at de har vokst. Jeg har også fåttt veldig synlige blodårer som går ned mot brystvorten. Mannen min sa at det var kart slik at babyen skal finne frem til puppen når den skal spise :)

Skrevet

Da sier de at det vil bli en gutt :) Og de jeg kjenner som har vært gravide med store pupper har fått gutt og motsatt... Mine har ingen forandring, spørs om det blir jente da....

Skrevet

Vokser her også:P Bruker vel.. 75 D til vanlig kanskje? Usikkeeert.. Og nå må jeg på shopping;)

Skrevet

Mine pupper er sinnsykt ømme. Trodde ikke det var mulig. Og har i tillegg piercing i begge vortene, noe som da ikke gjør saken noe bedre. Må nok ofre piercingene mine om kort tid!!!

Har store pupper fra før av, men like før jeg fant ut at jeg var gravid, var jeg på slankekur og gått ned 20 kg, og mistet MYE av puppene. Men nå kommer alt på igjen? Skal ikke være lett dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...