Gå til innhold

lys lysbrun utflod etter positiv test...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen andre som har hatt det på samme måte....??er bare bitte bitte litt:) bare lurer på om det er andre i samme båt...testa i dag tidlig og den var testen (cb) var sterkere enn på torsdag...så jeg er gravid..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg også har det slik, tror det begynner å gi seg nå. Håper det bare er en festeblødning eller noe i den dur. Prøver å ikke bekymre meg så veldig for det, i alle fall så lenge det bare er litt brun utflod og ikke friskt blod. Tenker det gir seg vel i løpet av uka:)

 

Gratulerer med positiv test, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada...det er ikke mye og det er veldig veldig lyst så tror ikke det er noe farlig..og jeg tror det går bra denne gangen...har en god magefølelse (som jeg ikke hadde sist)

kanskje vi kan følge hverandre opp litt...når har du menstermin...jeg har vel rundt 20.januar:)

 

gratulerer med spire du og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette, testet positivt første gangen for 3 dager siden.

 

Hadde litt blodig slim den dagen jeg testet positivt, så ut som friskt blod.

 

Igår kom det også et par små bloddråper iblandet noe slim (sorry detaljer) og idag kommer det avogtil bittelitt lysebrun utflod, litt klumpete tørt liksom..

 

Jeg er faktisk litt redd jeg.. Har menstruasjonssmerter også, går på do hele tiden for å sjekke at jeg ikke begynner å blø :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det helt sikkert festeblødning du har hatt:) det høres akkurat ut som det...:)

er nok ingenting å bekymre seg over..

jeg og har litt vondt i magen innimellom men det er bare livmoren som strekker på seg:)

dette går fint...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hadde lysebrun utflod som varte over flere dager i uke 5-6. Men legen sa at det var veldig vanlig, kunne være rester fra gamle blødninger (eller noe sånt).. På UL i uke 7 så vi et bittelite hjerte som slo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...