Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser det er 4-5 stk av oss som har termin denne dagen. Hvordan er formen deres da? her er jeg bare litt øm i magen,var på UL på onsdag pga blødning på tirsdag kveld,så den lille spiren og at hjertet slo!. Lurte på om vi kunne følge hverandre litt opp siden vi har samme termindato (foreløpig ivertfall). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9274498-dere-som-har-termin-211207/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 12. mai 2007 #2 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det har kommet noen til etterhvert ser jeg Formen?? tja...var oppe på do 4 ganger i morges før klokka var ti..temmelig sliten om dagen, så blir mye sofa etter jobb, går rundt mer eller mindre konstant kvalm, så gleder meg til det blir bedre Vent meg til å være oppblåst, så tar vel temmelig lett på det om dagen..puppene er mindre ømme men fremdeles sprengte..kan vel ikke regne med at de blir noe mindre de kommende månedene Ellers virker jo ting å være slik de skal, men blir jo bekymret av å lese folk som har MA og slikt da uten å merke noe..:/ Ellers var jeg hos legen 8.mai, skal tilbake 6.juni og skal bestille UL da regner jeg med Har ikke hatt noe blødninger eller noe slikt, så alt burde vel være som det skal være? Men virkelig glad på dine vegne, solstrålen, med tanke på at alt gikk bra krysset fingrene for deg da jeg leste det første innlegget Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9274498-dere-som-har-termin-211207/#findComment-9276011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Del Skrevet 13. mai 2007 legen sa jeg kom til å blø mer og i går kveld kom det,mye,som sist så virket det som om det meste av blodet kom på en gang. Har ikke smerter denne gangen heller,og var det noe uvanlig så kunne jeg bare ringe sykehuset sa legen. Har hørt om mange som blødde mye under svangerskapene og at det hadde gått bra,men det er jo bekymringsfullt likevel,strider jo imot naturen å blø når man er gravid. Skal på UL igjen den 25.5. Er litt mer optimistisk etter denne blødningen siden legen sa at det så bra ut og hun trodde det kom til å gå bra,men de kan jo ikke gi ett 100% sikkert svar. Er heldigvis sykmeldt ut uka. Har jo ikke fortalt mine foreldre at jeg er gravid igjen,denne gangen ville jeg vente til jeg var 12 uker på vei,ville ikke at de skulle gå å bekymre seg for at det kunne gå galt igjen,men det hadde vært godt å ha mamma å snakke med nå,men tror ikke jeg skal si noe før ul den 25.5. Hun hadde kanskje satt pris på å vite hva som skjer i livet mitt,men jeg velger å la henne være uvitende enda en stund. Nei å være gravid er ikke lett når det skjer slike ting som strider imot naturen. Men er det en måte å sjekke at alt er bra å måle HCG-nivået i blodet? hvis det øker hver 3 dag eller noe sånt så er alt bra? synes å ha hørt det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9274498-dere-som-har-termin-211207/#findComment-9281758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. mai 2007 #4 Del Skrevet 13. mai 2007 Tror jeg hadde gått helt av hektene av slik blødning som du beskriver! Men som du sier så blir du jo fulgt opp, så det er jo endelig bra Ellers våknet jeg i morges til totalspreng i puppene..guri de er jo så ømme! haha..og jeg som trodde det begynte å gi seg Tenkte å slippe bomben hos foreldrene mine neste helg..helga etterpå hos foreldrene til LM..endel venner har allerede gjettet seg frem allerede siden jeg har sluttet å røyke og drikke, så da burde vel de eldre også få vite om spiren Måling av HCG nivået? hum..tja, si det..som nevnt tidligere er jeg helgrønn på dette området, men var nå positiv prøve hos legen ihvertfall på første kontroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9274498-dere-som-har-termin-211207/#findComment-9282362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå