Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 jeg bruker egentlig barberhøvelen der nede,men nå når jeg er gravid er det lurt å la det vokse og gro? jeg tenker spesielt på infeksjonsfare og sånt? noen som har peiling på dette?
winsome Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 hmm....godt spørsmål! Dette har eg ikkje tenkt over!! Noen som kan svare?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 jeg har gjort det. hehe og vet søstra mi gjorde det under hennes svangerskap. det gikk bra. Bare lurt å vite at høvelsen er ny kanskje så det ikke florerer av bakterier på den. og så er det ikke lurt å barbere seg helt rett før fødsel, for det kan jo klø litt når det begynner å vokse ut, og man har ho vondt nok der nede fra før om ikke man må klø i tillegg:-) det tipset ga ei venninne meg:-)
Erisa* Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Heisann! Vask med pyrisept etter at du har barbert deg, så reduserer du infeksjonsfaren:) Uansett: en hudinfeksjon vil du nok tåle, så intimbarbering går nok fint:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 barber deg mens du har muligheten til å se der nede,tro meg det blir verre når magen er i veien,hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå