Gå til innhold

Dansk TV - IVF, nedfrysing av eggstokker ol

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Kvinder kan nu også vælge at blive mødre, når de er i 50érne eller 60érne.."

Det er riktig som du sier, helt sprøtt...

Blir litt provosert jeg da, må innrømme det.

Burde være en øvre aldersgrense, er dere ikke enig???

Skrevet

Jo, helt enig med deg Sunniva! Synes ikke at damer over 50 bør få barn! Synd ikke menn også har en slik biologisk klokke som vi damer har:) Når 60 - 70 år gamle menn blir fedre for første gang, så synes jeg synd på barna! Det er jo da store sannsynligheter for at ungen mister faren i veldig ung alder! Men men, er sikkert flere som er uenig med meg, men tror det er en grunn for at vi har en biologisk klokke!! God helg til alle sammen:)

Skrevet

Jeg er og helt enig, men i jakten på dette barnet jeg ønsker meg så veldig, synes jeg det er spennende å høre om alt som går an. Det gjør at jeg føler at IVF bare er peanuts.

Jeg var mest interessert i spindelmokroskopet og egg hatchingen.

Om en uke er det forhåpentligvis mitt egg som ligger under det mikroskopet :o)

Men som sagt, helt enig i at et bør være en øvre aldersgrense et godt stykke under 50 år. Moren til min farfar var forøvrig 46 da hun fikk han. Faren var mange og femti. Igjen velger jeg å se på det son positiv historie i forhold til deg jeg holder på med selv.

Hahahaha, meg, meg ,meg :o) Hørtes ikke bar ut dette her.

Skrevet

Både fascinerende og sprøtt :o)

Jeg blir litt provosert av aldersgrenser på ting ( og litt stresset også pga egen alder) og mener at hver enkelt må få mulighet til å velge selv. Vi har alle egne meninger om hvor langt vi er villige til å gå og dette bør respekteres. Husk at for mange er IVF også unaturlig. Det er ingen menneskerett å få barn, men ønsket kan ingen ta fra oss. Heller ikke savnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...