Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dæm som kommer på tirsdag gi et lite vink, sånn at man plutselig ikke stille helt aleina. Æ kommer, men e' sikkert ikke der før 12.15

Ragnhild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det va vel på mandag det va? E det mange som kommer? kordan vet æ kem som e BIM gjengen? :)

Skrevet

Ok, det e kanskje først og fremst for dem som e veldig langt på vei?

Skrevet

Hei!

Mente tirsdag, har endret i det oppsatte treffet. Kan sikkert ringe til Meieriet og be dæm om å reservere et bord ved vidnuet kl 12, men da bør æ få en hvis oversikt over hvor mange som kommer.

Alle e' like velkomne om magan e' små eller stor :-)

Skrevet

Heia!

Eg kan dessverre ikkje komme på tirsdag, Må kjøre til Sørreisa i en begravelse som skal være på onsdag. Blir gjerne med en anna dag. Dokker får kose dokker masse!

Anne-Grethe

Skrevet

kan hende æ kjæm..må bare se ann formen å sånn..veit jo aldri korsn man e i kroppen..=)

eller kansje man ligg på fødn me et nydeli nurk i arman....=D

*krysse fingran*

Skrevet

Æ kommer på treff på Meieriet i morra!

Glede mæ! Sees :-)

Cecilie.

Skrevet

Hei jenter!

Æ kommer også på treffet i morra.Kanskje vi blir mange.

Lisbeth:)

Skrevet

Tenkte mæ en tur til byen i mårra, så kommer nok en tur innom i alle fall:)

Maiken

Skrevet

Hvis æ huske på det i morra, så skal æ ringe før 12 og be dæm merke et bord med BIM.

Skal prøve å gå så tildlig æ kan fra jobb, men det e' mulig æ ikke kommer før ca 12.15.

Vi sees

Ragnhild

Skrevet

Har reservet bord på Meieriet fra kl 12. Sa at vi ønsket et bord ved viduet eller oppe i sofagruppa.

Vi sees

Ragnhild

Skrevet

Hær ser eg jo at noen tok tak i det, og fikk til formiddagstreff.. Så bra! :) Var klar for det eg og, men gikk i fødsel.. Så no e eg ferdig!!! :) Får vel bli småbarnstreff eller noe istedet etterhvert, da... ser dere vell på det,jenter! :)

Skrevet

Hei Vårbebis!

Gratulere så masse masse!

Kanskje vi sees på treff med nurkan etterkvært :-)

Skrevet

Hei Mellem. Blir det nu på tirsdag den 22/5. Skal vi sette det opp på oversikten over treff?? Kanskje d kommer flere enn forrige gang. Bare en tanke.

Skrevet

Ja æ kan godt sette det opp, men andre må også gjerne sette opp treff. Det er veldig enkelt :-)

Skrevet

Flott at det blir treff no på tirsdag å!

Æ satse på å komme :-)

Cecilie.

Skrevet

Yess!! Endelig passe det sånn at eg og kan komme!!

Sees!

Ann-G

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...