Phiphi Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg bare mååå få kjøpt bursdagsgave til den nusselige samboeren min innen tirsdag, men for å få gjort det må jeg ned på et stort slitsomt kjøpesenter og hjem igjen! Jeg vet akkurat hva jeg skal ha, så det kommer til å gå relativt fort, men er det trygt å gjøre det når man har svangerskapsforgiftning? Føler meg ikke i storform, men det burde vel gå greit hvis jeg går sakte og blir fort ferdig? Bare så synd jeg ikke kan ha med samboeren min, da ville det føles mye tryggere!
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 uff, har du ikke noen vennine eller noe du kan be om å ordne det for deg eller evt være med i det minste? syns du skal være forsiktig jeg, det er sikkert mye viktigere for samboeren din at du og barna har det bra enn at han får bursdagsgave?
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Heei.. Jeg vet ikke hvilke restriksjoner du har fått av legen - men jeg ville ihvertfall fulgt de(",) Skjønner godt at du vil ha gaven i hus til bursdagen hans.. Men, hvis det ikke er forsvarlig at du tar turen ned dit - kan du jo lage en "kriseløsning". Lag et hjemmelaget "gavekort" på det du har tenkt til å kjøpe til han, så kan han kanskje kjøpe den selv??!! Lov å være litt utenom det vanlige når man er gravid! Ikke alt vi får til som vi ønsker og vil... Lykke til!
(Svanger) Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg hadde sendt en venninne til aa kjope gaven. Det har jeg gjort selv ogsaa, Ikke til mannen min, men til en niese som hadde bursdag. Venner syntes ofte det er goy aa kunne hjelpe! Lykke til
EK78 Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Tror jeg bare slenger meg på de andre her. At du og babyene har det bra er helt sikkert det viktigste for samboeren din. Hør med noen du kjenner, ellers så synes jeg ideen om "kriseløsning" med hjemmelaget gavekort var ganske genial. Og det vil han helt sikkert sette pris på. Pass godt på deg selv og de to små i magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå