stratosen_er mamma_ Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Så er jeg gravid igjen:) og det er nesten for godt til å vere sant... tok en test torsdag som var svak positiv og tok en i dag som var sterkere så nå er jeg ikke i tvil lenger...men har ikke gått opp for meg enda...er såå lykkelig:) lykke til alle sammen... på mandag så jeg helsvart på det...men det er lys i tunnelen...og jeg har ingen symptom nesten så var sikker på at vi hadde mislykkes denne gangen og.... men den gang ei:) håper dere snart kommer etter på 1.trimester:)
stinesupersøt_24 Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 ååååååå:)grattis med bebys i magen din:)heldig du er a:) lykke massse til videre. kos og klem
Endaenbabyønskes Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Å, gratulerer så mye!!!!! Masse lykkeønskninger!!!!!
ticalinda Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Masse gratulerer! Dette var gøy! Har IKM 22. så krysser fingrene for at jeg kommer etter deg....
whoopsie daisy Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Grattis da stratos! Jeg testet også positivt i dag tidlig. Vi er jo i samme situasjon så vi kan jo følge hverandre framover?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer så mye med graviditeten!!! Jeg er i samme situasjon i dag som du var i for noen dager siden - før IKM, ingen symptomer, svaakt positv test... Mottar gjerne litt babystøv fra deg, og håper på å komme etter på 1. trimester om noen dager. Lykke til med graviditeten, ønsker deg alt godt!
Modesty Blaise Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 gratulerer stratosen. så herlig at spiren satt nå:-) jeg har ikm i morgen og er forhåpentligvis rett rundt hjørnet. men syntes det var veldig mange gravide blant oss med ikm uke19 så det spørs om kvoten er oppbrukt nå. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Jeg visste det;) Gratulerer så mye!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå