Gå til innhold

ny på dette fora, endelig:-)


Nette2

Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Jeg har akkurat regnet ut at jeg har termin 17. januar, noen andre som har rundt denne datoen?

 

Høst 06 hadde jeg en ex.u (utenfor livmor), var redd for det denne gangen, men var hos gyn igår som mente at det så veldig bra ut! Det er tidlig å si, skal tilbake om 10 dager, men forrige gang ble jeg veldig fort veldig dårlig og begynte å blø. Nå er formen bra!

 

Hurra:-) helt fantastisk å kunne skrive inn på 1. trimester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!:) Det er en deilig følelse å vite at du er gravid. Litt skremmende i begynnelsen, er vell heilt normalt å være litt redd? Kommer alt til å gå bra? Er ungen min frisk? Har han det bra inni der? osv.....men når de 12 første ukene er over ,og du kan begynne å slappe litt mer av, da er d gøy da!:) Lykke til!:) Eg har termin rundt årsskifte, så dersom du før litt før og eg litt seint så kan det treffe på likt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Nette! Så flott! Jeg har termin 16.januar, så det er jo nesten det samme som du:)

Jeg har selv hatt en SA, så jeg kjenner bekymringa på kroppen.... Men vi får krysse fingrene for at det går bra med oss nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit :-) Ja, det er en god og etterlengt fornemmelse å være her når man sliter litt med det der graviditetsgreiene. Har sel vhatt 1 SA og 1 MA så jeg klare ikke helt å slappe av før jeg vet at det er liv. Jeg er i uke 7 og har termin rundt 5. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

så søte dere er alle sammen, tusen takk for gratulasjoner og gratulerer masse til dere og!!!! Dette skal bli så bra:-) Jeg må lære meg å stresse ned, er så hyper hele tiden, kroppen min pleier heldigvis å være flink til å si ifra:-)

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...