Tilltull Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Noen flere som tester i dag og som blir med over til terminklubben for januar?:D:D:D Ble helt sjokkert, jeg... første pp, og den sitter! Ingen symptomer heller....
har4barn Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Så bra!!!!! Gratulerer så mye! Håper å komme etter så fort som mulig jeg også, men vi får vel bare vente å se....
ticalinda Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Så bra! Gratulerer masse!!!! Håper vi sees på 1.tri snart!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer så mye, Tilltull!!! Jeg har også testet i dag og har IKM om tre dager (tirsdag), men tør ikke slippe jubelen løs - testen er for svakt positiv til det. Mottar gjerne litt babystøv fra deg, og håper jeg om få dager kan slå følge med deg over på 1. timester. Lykke til, håper du får en fin graviditet!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer så mye!! Jeg blir også kanskje med til januarklubben. Svakt positiv test i dag tidlig med Clearblue 3 dager før IKM!!!! Kan nesten ikke tro det, og er helt i 100:))))
Tilltull Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2007 Takktakk! Jeg krysser fingrene for dere andre! Jeg hadde sterkt kryss.. Kom med en gang på CB! Blir helt fortumla jeg...
MartheMor+Lillegutt Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Så gøy! Dette er så spennende, vet ikke om jeg holder ut til i morgen jeg..hihi!! Testet du før eller etter IKM?
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. mai 2007 #12 Skrevet 12. mai 2007 gratulerer jeg er allerede i januarklubben...testa positivt svak svak en dag før ikm men mye sterke i dag tidlig.. har faktsik allerede rukket å kjent både på trøtthet og kvalme... så vi snakkes nok:) lykke til med spiren din (og min)
Sunze Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer :-) Håper jeg blir med deg over i januarklubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå