PeggyPreg Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Har aldri hatt urinveisinfeksjon, men nå tror jeg virkelig det har startet.... har IKM om en uke..... bør vel ikke få antibiotika nå da ( siden det er en liten prosentsjanse for at det kan være en spire der) Hva gjør jeg nå da???? ( drikker appelsinjuice i store mengder) Takknemmlig for svar!
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 tror du nok må ha behandling... kan jo prøve m sure drikker noen dager framover men går det ikke vekk må du ta deg en tur til legen. Fortell da at du har noen dager igjen til ikm. Hvis det ikke går bort får du rimelig store problemer etterhvert... nyrebekken betenelse etc.
Meg og gutten min Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 jeg har veldig ofte urinveisinfeksjoner og det er ikke godt, men drikk masse sure drikker og ta tranbær tabletter. de fungerer kjempe bra.
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Du skal ikke brule Trimetoprim dersom du kan være gravid, men Selexid er OK selv om man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå