baby2010? Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Nå er jeg skikkelig forvirret! Tester jo med skyggestrek torsdag, trodde den var negativ i går (veeldig svak strek, så trodde det var fargestoffet under jeg skimtet), og i dag var streken mye tydeligere?!?! De forrige gangene er det bare jeg som har sett testen, så i dag sprang jeg inn til sambo, og spurte han om han såg streken, eller om jeg innbilde meg den! Han såg den!! Hva gjør jeg nå? Jeg er litt usikker på når jeg venter mens, har tullete syklus. Hadde utflod med litt blod i 14 og 15 april, så hvis vi regner det som mens, skal jeg jo ha mensen i dag... Har hatt menssmerter både i går og i dag.... Jeg bruker billigetester, stav. Noen så vet hvor strek teststreken er når den er positiv? Den var veldig tydelig, men selvfølgelig svakere enn kontrollstreken!
majatv Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hvis det er en strek der så er det en strek..uannsett hvor sterk eller svak...og da er det meget høy sannsynlighet for at du er gravid! Du kan jo teste igjen om noen dager...men tror nok du er gravid! Grattis!!!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Tror det var deg jeg svarte på et tidligere innlegg.. der du bare fikk kjempe svake test streker på billig tester.. somm sagt så fikk jeg det samme.. tok 5 slike på tre dager.. 4 dager før ikm.. de var utrolig svake,, måtte ha noen til å se sammen med meg for å være sikker.. men .. jeg var gravid.. og er det enda .. gratuelere....m klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå