Gå til innhold

Kan noen Rangere? bare 2 uker igjen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takker alle sammen. Er mest glad i Lèon selv, så Marco, men min mann er selvsagt motsatt, Liker best CHRISTAN (ikke skrivefeil), så Aaron!!

har prøvd alle overtalings måter, men vi står fremdeles fast.

dette er ikke lett!!!!!!!!!!!

fullstendig klar over det, men sånn er det bare. mitt og min mann sitt valg. Tror folk forandrer navnet slike DE ville ha hatt det, ikke fordi de misforstår. De skriver Aron med en A, Christan som Christian og Leon uten ê. folk vil bare vise SIN mening, ikke svare på spm. hvilket er hva jeg ba om. takker alle dere som kun rangerte. klem

(navnene er slik de skal være, vi er låst på disse, det er å finne det beste blant dem saken gjelder, myntet til alle besserwissere her inne!)

Christan er da vel ikke noe navn? Høres temmelig snålt ut, beklager...

Christian er fint, Kristian er flott. Marco - italiensk mafia.... Léon - finere med Leon med vanlig E. Aaron har jeg ikke noe forhold til. Uttales det med A, eller? Når man i Norge skriver Aa, så uttales jo det Å. Det forandrer selvfølgelig saken til en viss grad at barna er halvt amerikanske, men ikke mht. Christan, det er etter min mening ikke noe navn.

Takker for alle svar. Ser ut som vi lander på Marco. Han vil ABSOLUTT ikke ha Leon, og siden våre barn begge valgte Marco som sine favoritter, og det var mitt andre valg, blir det nok det. (han synes det er akseptabelt også.) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...