Gå til innhold

Dyr mote... Mammaklær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er så forferdelig viktig for mammaer at klærene er i skikkelig kvalitet og at de koster mange hundre kroner. Jeg personlig mener at for en såpass kort periode (ca. 6 mnd med mage...) så skiter jeg i hvor klærne kommer fra, bare så lenge det ser bra ut og at det passer. OG selvfølgelig at jeg ikke har betalt en hel haug for dem, men det er også viktig for meg at det ikke er så veldig sesong og mote riktig... Man vil jo gjerne bruke mammaklærne neste gang også.

Har jeg rett her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det viktig å føle meg ok. Det vil si at klærne må se ordentlige ut. Orker ikke gå i sambo sin T-skjorte bare fordi den passer... Men jeg prøver å kjøpe klær jeg kan bruke siden også. Enkle singleter, som er litt lengde på, gjerne med en cardigan eller dressjakke utenpå. Har et par tunikaer og elastiske kjoler. Fremdeles bruker jeg hovedsaklig vanlige bukser eller skjørt, men må nok snart over på mammabukser.

Skrevet

Kommer vell helt ann på hva man finner i de forskjelling priskategoriene. HM sine mammaklær er jo til tider forferdelig kjedelige! Ikke store utvalget. Skal man ha noe "kult" så må man gå opp i pris, eller sy selv...

Jeg har mest klær fra HM, men ikke mye fra mammatøyavdelingen, et par bukser bare. Ellers er jo moten nå høyt liv og mye rom over magen, så foreløbig kan jeg finne brukanes ting ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...