Gå til innhold

Våknet tidlig... sikkert fordi jeg skulle teste...

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke gravid men vi skal på fest i kveld og jeg hadde derfor bestemt meg for å ta en test, selv om IKM ikke er før tirsdag.

Vet jo at en ikke bør teste før, og i dag fikk jeg nok en gang erfare hvorfor. Hadde en Clearview hcg-test (i desperasjon tok jeg med en slik fra jobb), og en EL-test for hånden (CB Digital)... EL-testen viser negativ og Clearview-testen viser en svak, svak strek. Dermed fikk jeg ingen svar, bare mange flere spørsmål... Kjenner ikke Clearview-testen så godt og ikke står det noe på nett heller.

Alkoholinntaket blir lite likevel, tenker det blir litt nipping til et vingass eller to (for å slippe mistanker).

God helg videre til alle sammen, og lykke til uansett hvilken fase dere måtte befinne dere i :)

Fortsetter under...

Lot være å tisse på 5 timer og skaffet ny test - denne gangen CB (ikke digital). Svak, svak kryss-strek... Kjenner nesten at jeg tør begynne å glede meg. Men bare nesten!!! Tror kanskje testen er positiv, men er ikke sikker - i tillegg er det jo slik at selv om en tester positivt før IKM så kan mensen komme (tidlig SA). Mange følelser inni meg nå, skal jeg love dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...