Gå til innhold

hvordan..

mememe

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere det? :)

gravitieten og med dere selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arrgh!

Dummedumme blære, som vekke meg opp, også får eg ikkje såve igjen!!:(:(

Har nå ligget våken i senga i 2tima, orke ikkje å ligge der lenger, får ikkje såve uannsett *furte* ;)

Skal uannsett til jordmora klokka 11, men d e jo sååååååå lenge tell;p

Ho skal sjekke om hodet har festa seg ordentli, også trur eg at ho skal opp i dåsa for å sjekke modning, d blir spennanes, trur eg e så moden som en ny plukka plomme egentli;)

Den gravide venninna mi fikk prinsen sin i går, og skal mest sannsyneli besøke ho og forloveden hennes på barsel i dag eller i mårra:)

Vil liksom ikkje trenge meg på no den første tia, så eg blei kjempe gla for at dem inviterte meg!:)

Fødselen hennes varte i 36tima, og ho sa at ho hadde hatt en kjempe fin fødsel, og at vi hadde nåkka å glede oss tell;)

Og bortsett fra alt d oppstyre me barnefaren, så har eg d egentli ganske bra;)

Hehe, idioten hadde klart å sende feil melding til pappa!:P

De hadde skrevet om eventuelt fødsel, og barseltid, også fikk pappa melding tbake fra barnefaren der d sto at han ikke skulle mase meir om d navngreia før fødseln, også avslutta de heile samtalen.... 10minutter etterpå, får pappa ei melding der d står:

"Vesst farsken!! Eg skal da faen være med på å gi ho navn, når eg va me på å lage ho, og eg drit i ka dem sei.. Dettan her blir eg faen ikkje å gje meg på uannsett"

Denna meldinga va jo tydligvis sendt feil, og tatt heilt ut av sammenheng, og skulle sikkert bli sendt tell en kompis av han, men idioten klarte å sende den tell han pappa!:P

Hehe, pappa sendte tbake masse spm, og da tok d en halvtime før han fikk svar der d sto:

"D eg meinte va at når eg har hvert me på å lage ho, så må eg jo ta ansvar for d, og da skal eg være me når ho får navn, akkurat som at eg skal være me første skoledag, og uannsett ka andre fålk meine så blir eg å stille opp for dem.."

*ro,ro tell fiskesjær:p*

Hehe, syntes faktisk nesten litt synd på han da:P

Kordan går d me deg da???:)

Skrevet

først: hehehehehe herregud for ett totalt håpløst idiotisk mannfolk!!!

og jo hær går det bra:) hadde en furtedag i går men dagen i dag er lysere:)

magen har det fint, lucas leker turbotroll inni dær og jeg føler han har planer om å komme ganske snart:)

enn du mememe???:):)

Skrevet

joda :) alt går bra her :)

gleder meg til å få'n ut! :) er litt lei..

Skrevet

hehe, er 10 uker igjen.. og jeg er lei.. usj.. det er lenge igjen å være lei..

til og med venninna mi er lei :P av at jeg er gravid..

Skrevet

7 uker i dag til meg og har seriøst planer om å snike forbi maaange i køa:P hehe:)

Skrevet

jeg vil ikke snike. tror ikke ungen er av de største for å si det sånn.. så den får bli der litt til.

men kan jeg bare sove bort ett par uker? det hadde vært fint :P

Skrevet

Har det fint, men kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg ser at de aller fleste her inne skal føde snart ;-) *vil også* er så lenge til november! har ikke fått synlig mage en gang enda jeg : p syns tida har gått supersakte etter at jeg fant ut at jeg var gravid! hihi ;D

God lørdagskveld til alle sammen!

Skrevet

tiden går i grunn kjempe fort. :P men liksom aldri fort nok..

Skrevet

du skal se den fyker avgårde snart pusekatt:):)

lucas virker mer enn stor nok og kroppen har maange tegn på at det nærmer seg så:):) blir spennende å se nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...