Gå til innhold

Hjertelyd..


Niem og Patrick

Anbefalte innlegg

Er det andre som ikke har vert og hørt hjertelyden når de er i uke 9? Synes jeg leser om så mange som har vert på UL og/eller hørt hjertelyd, så jeg er nesten litt bekymret for knøttet mitt. Alt jeg har gjort er en legesjekk med blod + urinprøver, og alt virket fint da hvertfall..

 

Skal til jordmor i uke 13 ca, rekner med jeg får høre om det er hjertelyd da..?? Alt dette er helt nytt for meg, og siden det fremdeles er en godt bevart hemmlighet, har jeg ingen jeg kan spør :/

 

Takker for seriøse svar.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke henge deg opp i alt "stresset" her inne - tidlig UL er IKKE så vanlig som det kan høres ut. Lykke til i uke 13!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidlig UL er ikke vanlig,de fleste som har tatt en tidlig UL her inne har enten gjort det privat,eller det er medisinske/helsemessige årsaker til det. Jeg har epilepsi og blir tilbudt UL i uke 12,men hadde også en da jeg var 8+0,p.g.a blødning,og har en 25.5. den ba jeg om p.g.a at jeg har en MA bak meg, det var derfor jeg fikk den ul når jeg var 8+0,for jeg var redd det var en SA. Så ikke heng deg for mye opp i det med at du ikke hørte hjertelyden, alt er nok som det skal være skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får bare roe meg ned og smøre meg med tålmodighet tror jeg :) Er litt bekymret, pga min kusine mistet for en uke siden, hun var 13 uker på vei. Men det er slett ikke sikkert det skjer noe med min baby uansett.. :)

 

Har vel også litt vanskelig for å tro at dette er sant, siden det er første gangen, så alt er litt nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...