Gå til innhold

Til dere som har opplevd å være gravdi tidligere......


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvordan graviditetene har vært i forhold til hverandre.

Er de noen lunde like? kjennes symptomene bedre eller mindre denne gang? Kan noen være gravid uten å merke noe som helst?

 

Nå lurer dere vell hvorfor jeg stiller diss spørsmålene.... Jeg er selv blitt prøver og opplevde det litt rart rundt eggløsning denne mnd.Jeg va sikker på at jeg gjerne kunne ha blitt gravid. Var sikker en uke i forbindelse med eggløsning, jeg hadde økt utflod( noe som er et tegn for meg) og eggløsnings tegn i hele en uke( og det pleier ikke vare mer en en dag)

 

Tatt 2 tester som viser negativt. Har nå ingen symptomer ,men venter på mensen...... Noen som har hatt det lignende, og likevell vært gravid?

 

Jeg er litt nysgjerrig og, koselig med alle svar.

Tok det lang tid før det vist på test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å teste pos. før 14 dager etter EL så du får bare vente til da og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå gravid med nr 2 og er i dag 5+1 og kjenner ingen ting..

 

Har litt mensmurringer fra tid til annen og litt ryggsmerter..

 

Sist svangerskap lå jeg rett ut med oppkast migrene osv..he he

 

Så her er det helt forskjellig..men det kan enda komme så jeg krysser fingrene..

Men gi meg gjærne hele greiene igjen bare jeg får en baby i mine armer om ni mnd;-)

 

Mine tester var veldig veldig svake denne gangen også foresten.. men ble sterkere etterhvert;-)

 

Så lykke til, og håper du har en spire som gror;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gravidtest blir normalt pos. den dagen du forventer mens, dvs. 14 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forige gang jeg gikk gravid viste jeg at jeg var gravid to dager etter befruktning og hadde en del halsbrann. Kunne kjenne det i bekkenet på slutten.

 

Denne gangen kjente jeg det i bekkenet før jeg testet positivt. Viste at jeg hadde en liten i magen, men testet negativ i flere uker. Er kvalm hver ettermiddag-kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt idag 5+1

Ingen symptomer, uten om litt murringer og stikkinger i går og forgårs.

Samme hadde jeg i mitt første svangerskap. Ikke noe tegn til kvalme eller noe slikt. Herlig.

 

Men så er jeg jo ikke garantert noe enda da.

 

Tok lang tid før det slo ut på testen ja (dag 37 idag)

 

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...