*tybber* Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor viser charten min rundinger istedet for en prikker? (Hvordan skal jeg forklare det? :S ) http://www.fertilityfriend.com/home/199c78 Her er charten min, hvis noen gidder å se..
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Fant dette: Open Circles and Dots: If something in the data indicates that the temperature may be slightly inaccurate (either by events selected in the Special data area or by a time difference larger than normal), the temperature is plotted using a circle instead of a dot. Please note that these points do not need to be discarded. The circle will just indicate to the reader areas on the chart where the data may be less accurate.
*tybber* Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Takk for svar! ) Skjønner ikke helt det men.. Kom noen sånne i forrige syklus òg.. Og jeg temper enten 06.00 eller 06.45 hver morgen.. Kan jo ikke være for stor forskjell det! :S
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jo, mer enn 20 minutters forskjell gir utslag... Er nok ganske pirkete, for med LadyComp er tempe-intervallet satt til 3 timer...
*tybber* Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2007 Det er det samme med pearlyen.. At man kan tempe 3 timer + - fra man tempet i går. Jaja, er ikke såå viktig heller! =P Måtte bare teste den ut, for *dreamer* skrøt sånn av den! *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå