*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er her veldig lite, så tenkte å si hva som foregår. Jeg har gått mest over til bli gravid nå, for jeg vil egentlig anse oss som prøvere. Har fått han med rundt EL i 7 sykluser nå, så han er nok ganske klar. Var tre dager over IKM nå, og sambo var SÅ positiv til at jeg kanskje var gravid<3 Vi har fire-års dag i dag og snakket om barn i sta, og han innrømmer at han er ganske gira. Han vil bare holde litt igjen, for at vi ikke skal være overklare begge to sier han, hehe, og det er nok like greit. Hadde vært verre om sambo ble like skuffa som meg hver gang tanta kommer... Men kommer til å være her litt og da selvfølgelig=) Men nå vet dere hvetfall hvor vi står og at jeg er veldig glad=)=)
*tybber* Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Sååå koselig å høre! ) Har skjønt det, for jeg titter innom BliGravid innimellom selv, selvom vi ikke er prøvere da! Og har sett at du har vært der! ;o) Dere er jo så absolutt prøvere dere nå da! Du må komme innom her å si åssen du ligger ann rundt IKM ihvertfall! *hihi* Jeg er ikke så mye her selv, eller jeg leser litt, men skriver sjeldent lenger! Alt er forresten bra her òg.. Har ikke sex på EL-dagen, men er fornøyd forde jeg! Vi koser oss masse sammen om dagen, jeg jobber en del, og passer på å ta meg fri når sambo har fri! ) Selvom jeg ikke har hørt noe fra noen av jobbene, så går det bra liksom. De jobbene jeg har søkt på er assistent-stillinger, så jeg er vel "overkvalifisert" som barne- og ungdomsarbeider! =P Redd de må punge ut noen ekstra tusen i året vett!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Hihi, ja henger der for tiden;) Skal fortelle hvordan jeg ligger an rundt IKM ja;P Er veldig stille her for tiden. Så bra at dere koser dere sammen og at alt er bra=) Hvordan går det med deal or no deal? Har dere sex rundt EL da?=) Du kan jo nesten flytte over på Bli Gravid du og=) Du er nok overkvalifisert for sånne stillinger ja, huff, tenk om de må bruke noen ekstra tusen i året! Håper du får deg jobb snart da. Det skal tydeligvis ikke være lett!
Stinemoj Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Så koselig!!! =) Dette var utrolig gode nyheter!! =) Håper det sitter en spire snart da!!! Du må gi lyd fra deg og si hvordan det går!! spent på dine vegne og ikke minst kjempeglad! =D Stor klem fra meg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Tuusen takk!=D=D Skal holde dere oppdatert vettu=) Hvordan går det med deg da? Synes at du og alle dere andre skal komme over på Bli Gravid snart! *Løper og banker litt vett i hodet på samboern din* ;-P Stor klem
Stinemoj Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 hehe.... Jeg vurderer egentlig bare å flytte hjem jeg... Blir sliten av alt dette frem og tilbake... Sambo virker totalt uinteressert for tiden... Å da gidder ikke jeg å være blid og hyggelig hele tida heller... Så vi får se hvordan det går.... Men det går ihvertfall ikke fremover foreløpig!! Å vi deler jo leilighet med en felles kamerat også da... Det gjør ikke akkurat ting enklere... Ihvertfall når kjæresten ikke virker interessert i å finne noe eget!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 Flytte hjem, sånn at det blir slutt mellom dere, eller flytte hjem til kjæresten kommer noen vei? Kan ikke være lett å dele leilighet med en felles kamerat midt oppi noe sånt, og dårlig gjort at sambo ikke vil finne noe eget. Og heller ikke vil ha barn=( Du kan ikke ha det lett nå, skjønner at du er sliten. Håper det ordner seg snart da!
Stinemoj Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Flytte hjem til kjæresten kommer noen vei! Jeg elsker han jo, og jeg tror han har skjønt at jeg begynner å bli litt lei, for han har blitt så oppmerksom osv osv i det siste... men vi får se... Det værste er at jeg har fått UVI på toppen av det hele *sukk* Så ting går egentlig bare nedover for tiden.... Temmelig irriterende!! men jeg tror ting ordner seg så fort jeg får pakket og flyttet hjem litt... Tror nok han endrer mening da... Heh... Jeg har jo bare brukt det som en tom trussel før... Så vi får se hva som skjer når jeg gjør det =) Men det blir ikke slutt iallefall!! =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2007 Helt glemt å svare jeg, unnskyld! Bra at du flytter hjem til han kommer noen vei, og ikke gjør det slutt da. Håper at han får rævva i gir når du flytter ut=) Stakkar som har fått UVI da, håper det har gått over nå. Får du han ikke med på ubeskyttet sex i det hele tatt? Krysser fingrene for at det ordner seg når du flytter ut, det pleier å hjelpe;) Vi er ganke flinke til å få det som vi vil, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå