Gå til innhold

Pergotime - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Legen min foreslo å starte med Pergotime hvis jeg ikke blir gravid etter neste forsøk på Stork (forsøk nr. 2). Jeg har barn fra før, så jeg vet at jeg kan/har kunnet bli gravid. Jeg trodde legemiddelet skulle tas i bruk ved en lengre inseminasjonsprosess, men hun foreslo å starte hvis det ikke ble "bingo" på neste dansketur. Er det litt tidlig, og har noen hatt ubehagelige bivirkninger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9270885-pergotime-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en god ide:o) Du tar ikke piller mer enn 5 dager. Bivirkningene er ikke store, men veldig irriterende, de ligner nemlig veldig på graviditetssymptomene.

Alt som kan hjelpe deg å bli fortere gravid må jo være bra.

Lykke til :o)

Jeg har brukt pergo 4 ganger. De to første gangene var alt veldig fint, modnet 2 egg og bivirkningene var ikke så aller verst. Sov litt dårlig, å fikk litt tempratursvingnig i kroppen. Men 3 gangen modnet jeg 7 egg, det fordi pergotime virker i opptil 3 måneder. Å da var bivirkningene veldig kraftige. Tror ikke stork stikker hull på egg, så da hadde ikke du blitt inseminert.

Denne gangen reduserte jeg dosen til 1 tablett, å modnet 1 egg.

Så ved riktig dosering tror jeg det er et godt hjelpemiddel i jakten på graviditet.

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...