Gå til innhold

HJELP!!! eg spiser ALT eg kommer over!!!!!!


winsome

Anbefalte innlegg

Eg trenger virkelig hjelp!!! Eg er nå i min 8 uke... og eg er sugen på alt som heter mat! Spesielt middag!! eg spiser hele tiden! Eg kommer jo til å bli en hval viss eg ikkje stopper!!!!!!Noen som har d på samme måte,og som kanskje har noen gode tips å komme med??? er allerede begynt å få gooooe mage, og litt ekstra her og der ;) så dette må ta slutt! Hadde håpt å skjule det lengst mulig for venner og bekjendte denne gangen,men det ser ikkje ut som det lar seg gjøre!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør leve sunt og spise regelmessig (hver 3-4 time), men ikke overspise eller spise usunn mat. Verken du er babyen har godt av at du legger på deg for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,eg vett at eg BØR spise sundt og spise lite og ofte...men det er ikkje så lett!:( eg har nemlig lyst på alt...er liksom det som er problemet!!!! Derfor eg lurte på om noen hadde noe tips om noe eg kan spise som demper sukkersuget,og matlysten!:)

Uansett...takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. prøv å ta en frukt eller sånn når suget kommer. vet det er veldig vanskelig, men jeg har hørt at de første 12 ukene kan være sånn at du bare må ha mat og gjerne litt usunn men så klarer man å regulere det etterhvert. Håper det er sant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,eg skal prøve å hamstre litt frukt!:) Håper det tar det verste suget...så får eg bare prøve å ta meg sammen!! Håper VIRKELIG at det går over når eg går inn i 2. trimester. Kan ikkje fortsette sånn som dette vertfall!:)

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har det litt på samme måten for når jeg er kvalm er det heller brødskive med lett syltetøy enn knekkebrød med leverpostei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...