Gå til innhold

Neg./Pos. testing..


endelig_mamma♥

Anbefalte innlegg

Om da e nåken som har testa negativ, men allikavel vore gravid?

Evt, kor lang var du på vei da du begynte testa positivt?

 

Lure for eg har testa negativt denna veko, og for to veke si.. Ingen mens si 24.mars, kan vær syklusen så tulla og, men han har aldri tulla so masse før:(

 

Pluss eg har hatt veldig ømme bryst(spesielt brystvortene av einelleraen grunn!?) og dårlig mage de to-tre siste vekene no..

 

Takk for svar frå dei som gidda ;)

 

(",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei!:)

Eg har nett tatt en del tester selv for å finne d " virkelige" resultatet.

Eg hadde mens sist 21 mars...så var begynt å gå litt på overtid! eg tok en test ( CLEAR BLUE) denne viste positivt. Eg kjørte å kjøpte en dobbelpakke med tester til slik at eg skulle være sikkert. Dette var quick respons sin. ( var eneste de hadde på dette apoteket eg var nå,og den var helt sikker sa de. ) eg kjørte hjem og testa. Den første var negativ. ( SKUFF, og undring??) Neste morgen tok eg den andre,og denne var og negativ. Nå sjønte eg ¨nå vertfall ingenting. Eg kjøpte to til ( denne gangen fikk eg tak i clear blue igjen ) og begge disse har nå vist positivt. Så derfor lurer eg på hva test du har tatt? kanskje du kan ha det på samme måten som meg? eg prata med legen om det,og forklaringen var at clear blue er den som viser resultater tidligest. Mange av de andre klarer ikkje å fange opp innholdet i blodet ditt før du er i din uke 6...faktisk og uke 7 sa han!

Håper at det er testen som er feil med deg og da!:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Eg har ikkje brukt CB, stod og vurderte på onsdag ka eg sko kjøpa, endte opp med New Generation, testa då negativt me den..

 

Har og testa negativt med Quick Respons.. Med "billig"-testar(strips) for to veke si testa eg så eg konne sjå positivt..(svak-svak strek)

Men då eg va på legekontoret samma veko med tisseprøve va negativt,

Eg nevnte jo då at eg hadde fått to strekar sjøl, å då fekk eg sjå dei hadde to streka dei òg, men ikkje spor etter hCg i urin..

 

Men egg har jo håp då !!:) hehe :)

 

Får kjøpe meg CB eg neste veka og håpe på da besta;) Får penger på mandag!! Håpe at da e testane så e feil ja! Hehe:)

 

*krysse-fingrer&tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB er mye bedre synes jeg. Jeg har vært gravid 7 ganger, og da kan man jo tenke seg hvor mange tester jeg har brukt. Jeg kjøper alltid CB fordi den viser positivt mye tidligere enn de andre testene. Ialle fall er det sånn for meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt 3 ganger før jeg testet positivt, med samme type test.

Forklaringen er sansynligvis at syklusen min har vært ustabil den siste tiden, og at den denne måneden var lenger enn normalt.

Så når jeg testet de 3 første gangene var det for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ville vært da sikraste rekna eg med..

Tenkte testa meg, sjå om da blir neg/pos. å så bestilla meg ein time ettepå uansett resultat.. For å gå så lenge uten mens.. Irriterande å då ikkje veta om da e nåke eller ikkje.. Har ikkje hatt så lang syklus før heller, men kan jo vær at an e unda endringa.. For eg har vore så uheldige tidligare å fått mens to gongar i mnd 20-/+dag i mellom tidligare så..

 

Jaja..uansett, takk til alle som har svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...