Gå til innhold

Noah Natanael

Anbefalte innlegg

Skrevet

langt? Fint?sært? fantastisk ? er jo helt umulig å finne navn jo!! uff...

vill ha et navn som ikke alle har men.......

Blir utrolig glad for litt respons her folkens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et prakteksemplar på et utrolig harry motenavn.. Velg noe annet, vær så snill :) Vet det er vanskelig med navn.. Men mitt råd er å velge enten Noah eller Nataniel.. Disse dobbeltnavnene er helt ute av kontroll for tida:)

Skrevet

heheheehheeh festligt :) takker for svar :))) heheheheh

Skrevet

Ett av disse hadde holdt i massevis! Og særlig Natanael er jo temmelig sært, da, og kommer ikke i den kategorien som jeg kaller verken pent eller fint. Hva med Nikolai i stedet? Og Noah er et motenavn som jeg ikke hæler - om det er bibelsk aldri så mye.

Sorry!

Skrevet

Enig med hun som sa kroneksempel på et jålete motenavn. Om du vil ha noe ikke alle har, så er i hvert fall ikke Noah noe du bør satse på. Nathaniel begynner det også å bli mange av, og det er ikke så veldig annerledes om man staver det Natanael.

Jeg syntes det var harry og lite fint, men smaken er som baken.

Skrevet

enten Noah eller Nathaniel( med den skrivemåten), ikke begge, det blir for mye.

Men jeg synes begge er fine navn, Nathaniel litt mer spesielt enn Noah, som er blitt veldig poppis i det siste.

Skrevet

Huff huff huff, for en utrolig dårlig sammensetning av navn... Hva om gutten din ikke blir like dandy som navnet sitt.. Nei nei, tenk dere om før dere kaller gutten dette..........

Skrevet

Pent navn! Liker dere det, synes jeg dere skal gå for det ;)

Skrevet

Apropo motenavn.....De "gammeldagse" navna foreldregenerasjonen vår har var også motenavn engang....

Skrevet

Min personlige mening er å kun bruke Noah.

Men jeg er ikke særlig for dobbeltnavn, på grunn av at det er svært sjelden det blir brukt uansett.

Jeg har bare et navn, men min samboer har to, og bruker konsekvent kun det ene navnet.

Men, om dere bestemmer dere for Noah Natanael, så prøv og hør det med eventuelt etternavn, pga det er et tungt navn med flere stavelser, og kanskje det krever et kort etternavn? Ser trenden med begge foreldres etternavn vokser, og da blir det hvertfall tungvint med et langt fornavn :)

Skrevet

Huff og huff! For å være helt ærlig så var det en grusom sammensetning. Ekstremt femi og harry navn! Natanael synes jeg er veldig lite maskulint, Noah er også litt femi, men ikke like gale. Så jeg ville gått for Noah!

Skrevet

Huff nei dette var ikke min smak. Noah alene går an, men Nataniel er bare altfor mye for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...