Gå til innhold

noen som har hatt exu?

Erisa*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det for deg? Jeg er bare litt bekymra nå, fikk plutselig en skrekkelig tanke om at jeg kanskje har det... Huff, er det noen som kan fortelle hvordan det ble oppdaget og sånn?

Blir veldig glad for å få svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt fra noen her inne at de har hatt vondt på en av sidene, litt utenfor livmor.. Vært til innvendig ultralyd og fårr bekreftet xu. Enten operert eller hatt utskrapning.

Jeg selv hadde første en SA.. blødningen avtok etter en uke, så tok den seg opp igjen, samt hadde jeg smerter i VE eggleder.. Jeg var inn til UL og sendt hjem igjen. De fant ikke annet enn litt rester p livmorveggen.

litt over 1 uke senere endte det i sterke magesmerter og hui og hast på legevakt.. Eggleder hadde sprukket.. jeg måtte opereres, ve eggleder med embryo ble fjernet.. 1 liter blod i magen. Dette var nå i mars.

Tror det hele oppleves litt forskjellig fra person til person.

Krysser fingrene for at din spire sitter på rett plass. :)

Skrevet

Hos meg var det først SA. Smerter og deretter blødninger som varte en god uke.

Fire uker etter testet jeg fremdeles positivt på graviditetstest, så jeg gikk til legen for å måle HCG. Den hadde økt masse. Dermed ble det masse undersøkelser fram til jeg ble satt på cellegift for å ta knekken på exu`en.

For min del var det veldig flaks at jeg oppdaga det så tidlig (ved grav.testen). Hadde det drøyd lenger ville egglederen sprukket.

Skrevet

Huff, det er virkelig nifst med exu, altså! Takk for svar!

Håper det går bra med dere nå!

Skrevet

Alt vel her i gården :)

Man rekker ikke sørge så mye over det når man har en 3 åring i hus og er midt oppi eksamener. :)

Har da 1 eggleder igjen. Får satse på den senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...