Feliz31 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jente navnet Soleil - er det et navn som kan fungere i Norge? Punky Brewster, noen som husker henne fra åtti tallet? hun som spilte Punky heter det: Soleil Moon Frye Synes at Soleil er litt fint, men vil ikke kalle barnet mitt det, noen kan tenke - sålei liksom..... andre tanker rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Tenkte bare på det franske ordet "soleil" jeg, som betyr det betyr jo sol Det er ikke så vanlig å hete det her, på lik linje som å hete Østen(på ei jente) her i Norge:) (Er ikke sikker på om jeg har skrevet det riktig..) Ikke ett navn jeg vill vurdert selv, men ikke det værste jeg har hørt! Du kan jo fornorske det til Sol. Eller du kan kalle henne Soleil og kalle henne Sol:)
Morango 29.05.2007 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jepp, Punky er kloningen min. Og hennes ordentlige navn synes jeg kun fungerer i det språket navnet er mest etablert i. Engelsktalende. Mulig det fungerer for en engelsk/norsk talende familie eller no sånnt, men Soleil Haugen Myre høres litt søkt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå