Gå til innhold

Så Hjertet slå:D


Suss@ med 3 gutter

Anbefalte innlegg

I går var jeg på ul og hjerte lo og alt så helt topp ut:)

er i 7 uke en plass:)

 

Så nå går jeg på ekstra hcg hormon så jeg ska ha nok hormoner til å holde fast på spiren min:)

 

Endelig ser det ut som det ska gå bra etter 3 sa ig 1 ma:):)

jeg er så glad nå:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy. jeg var på ultralyd i dag, og fikk også se hjerte slå, og at den lille sprellet med armer og bein. er 9+3 jeg.

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempe gøy:)

så gøy att du kunne se att det var skikkelig liv der:)

jeg ska tilbake om 10 dager så kansje jeg og kan se att det er litt mere der da:) det hadde vært gøy..

 

Fikk du bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempegøy. jeg fikk et bilde ja. det var koselig.

ja det kan være du ser mere om 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Jeg hadde en skikkelig traumatisk opplevelse på jobben i går, plutselig satt jeg der helt gjennomblødd i buksa, helt uten forvarsel og smerter... Jeg dro på legevakten og måtte vente i over 2 timer før jeg fikk komme inn, ble da sendt rett over til gynekologisk etter at legen hadde sett blødningene, og fikk beskjed om at her var det ikke noe mer håp... Etter ei stund med venting fikk jeg komme inn på ul for å se om det evt. var noe igjen, og til alles store overraskelse så var det TO små som lå der i beste velgående med dunkende hjerter! Jeg er ca. 8 uker på vei, og skal på ul igjen i neste uke... Vet ikke helt hva den spontanblødningen var, heller ikke legen kunne si det for sikkert.

Håper alt går bra med begge to. Det er jo helt rart, vi har aldri hatt noen tvillinger i slekta og jeg har heller ikke tatt noe hormoner etc.

Litt oppgiret her i dag!

Fint at det er flere som deler sine opplevelser

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Trodde ikke man såg så mye så tidlig :D

Krysser for at spiren sitter BOM fast! :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det må ha vært en fin opplevelse :-) Jeg håper jeg får se det samme snart. Har mistet de to siste, jeg også, og er nå 6+2. Jeg har første legetime til uken og håper å få henvising til tidlig UL. Håper det forsetter å gå bra for deg - fint at du får god oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for oss alle!!

håper alle kan fortelle sine fine historier å:)

det blir fort mye trist her inne, og da er det godt med en oppmuntring av og til:)

men tvi tvi og håper det går br afor alle:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer, så herlig å se hjertet slå :)

Jeg har også hatt flere sa tidligere, men nå har vi sett liv flere ganger, og er 9+0, så jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...