Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. mai 2007 #1 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi skal ikke så mye,bare en uke til Kreta og en uke på hytta. Skulle til Thailand,men vi avlyste det og bestillte tur til jul.....men så fant jeg ut at jeg har HELE 9 dager ferie fra skolen så da blir det 2 mnd neste sommer istedet:) Ønsker alle de små knøttene goooooooooooood sommer!! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei! En snartur innom her nå mens jeg er på besøk hos mamma:) Vi skal kjøre til Østersund en tur (tror vi) og overnatte og gå i dyrepark og i badeland. Også skal vi kjøre hele veien nordover til Rognan (i Saltdal) for å besøke familien på sambo's side. Ellers blir vi nok mye hjemme i Trondheimsområdet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flust Skrevet 15. mai 2007 #3 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi skal på klassisk familietur til Danmark i en uke. Reiser sammen med et vennepar, og vi har barn som er akkurat like gamle. Gleder oss mye til dette etter en slitsom vår. Utenom det så skal vi nok også noen turer til hjemstedet mitt og besøke mormor. Det er alltid koselig. God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Del Skrevet 19. mai 2007 Har ikke planlagt noe spesiellt, tar det litt som det kommer-siden jeg kommer til å ha en ganske stor kul på magen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt mamma Skrevet 21. mai 2007 #5 Del Skrevet 21. mai 2007 Vi skal ikke på ferie i år.. her blir det husbygging... Så tiden kommer til å gå med til det. Men neste år.... da blir det ferie. Satser på at vi tar noen småturer til besteforeldre og diverse dyreparker og sånn... Noe skal vi nok finne på God sommer til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To prinsesser Skrevet 28. juni 2007 #6 Del Skrevet 28. juni 2007 Vi har kjøpt hus så vi må nok bruke sommeren på å pusse opp men skal 2 dager til Kristiansand dyrepark oxo sikkert på noe camping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå