Gå til innhold

November: Skal november barna på noe ferie i sommer da?

Mamma`n til Lukas & Milla

Anbefalte innlegg

Vi skal ikke så mye,bare en uke til Kreta og en uke på hytta.

Skulle til Thailand,men vi avlyste det og bestillte tur til jul.....men så fant jeg ut at jeg har HELE 9 dager ferie fra skolen så da blir det 2 mnd neste sommer istedet:)

Ønsker alle de små knøttene goooooooooooood sommer!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! En snartur innom her nå mens jeg er på besøk hos mamma:)

Vi skal kjøre til Østersund en tur (tror vi) og overnatte og gå i dyrepark og i badeland. Også skal vi kjøre hele veien nordover til Rognan (i Saltdal) for å besøke familien på sambo's side. Ellers blir vi nok mye hjemme i Trondheimsområdet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på klassisk familietur til Danmark i en uke. Reiser sammen med et vennepar, og vi har barn som er akkurat like gamle. Gleder oss mye til dette etter en slitsom vår.

Utenom det så skal vi nok også noen turer til hjemstedet mitt og besøke mormor. Det er alltid koselig.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planlagt noe spesiellt, tar det litt som det kommer-siden jeg kommer til å ha en ganske stor kul på magen i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke på ferie i år.. her blir det husbygging... Så tiden kommer til å gå med til det. Men neste år.... da blir det ferie.

Satser på at vi tar noen småturer til besteforeldre og diverse dyreparker og sånn... Noe skal vi nok finne på :)

God sommer til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Vi har kjøpt hus så vi må nok bruke sommeren på å pusse opp men skal 2 dager til Kristiansand dyrepark oxo sikkert på noe camping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...