Meg og gutten min Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 disse syklus periodene det snakkes om, jeg skjønner faktisk ikke så mye av de... hvordan teller dere dem? og kan man få eggløsning med en gang man er ferdig med p piller og bli gravid med en gang? tusen takk til de som svarer meg.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 hei hei. det første du må belage deg på er at det kan ta tid å bli gravid. ikke forvent deg at det skjer på 1,2,3. en ny periode starter ved første dag av mens, man teller dagene til neste mens kommer da har man antall syklusdager. (syklus og periode er samme sak) el kommer som regel 14 dager før du forventer mens, så det er bar å telle og holde orden vil du lære mer om kroppen og følge med på hva som skjer, anbefaler jeg temping. kjøp deg et termometer med to desimaler, og temp under tungen (bak ved tungebåndet) til fast tid hver morgen (med en gang du våkner av klokka) før tempene inn i en chart på www.fertilityfriend.com så får du raskt en flott oversikt man kan få eggløsning med en gang når man er ferdig med pillen ja, men det er ikke dermed sagt at du kan bli befruktet. det kommer helt ann på hvor lenge hormonene fra pillene sitter i kroppen din. på noen tar det 1 mnd, og andre tar det 1 år. veldig individuelt med andre ord. er det noe mere du lurer på, så er det bare å spørre. Lykek til med prøvingen god helg
Meg og gutten min Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 tusen takk for ett kjempe fint svar. det er ikke lett å være litt dum:)som jente burde man vel skjønne slik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå