Gå til innhold

grizzly kombivogn?

Happy_girl med MiniMonster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som ligger som maikampanje fra reflex i reklamen til høyre. noen som aner om dette er en god vogn eller ikke? synes den var skikkelig fin, og så var den jo kjempe rimelig og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn et innlegg om denne vogna for en stund tilbake. Fikk svar fra ei som jobber i en reflex butikk, kopierte svaret og limer det inn her jeg =)

Jeg jobber på en reflex-butikk...og vi har akkurat fått inn vogna:) Den er blytung, spør du meg!!! hele 3 kg tyngere enn simo og er tung å trille.

Den tar relativt stor plass, og man kan ikke skille sitteinnsats fra understell...litt upraktisk. Vogna ser helt fin ut, men er så klart et billigere alternativ til kombivogn. Bagen er ikke godkjent for bil.

Vendbart understell, men høyden på vogna blir lavere når du ser mot barnet enn når du har barnet fra deg!! Men akkurat d trenger ikke bety så mye hvis du ikke er veldig høy.

:) bare å spørre hvis d er mer du lurer på;)

Maria savner spira<3

Skrevet

hehe, okei, tusen takk :-) tror jeg dropper den jeg!

Skrevet

Nå var jeg nett å snakka med reflex butikken nær her, de har bestilt inn vogna så de venta den inn i nærmeste fremtid. Jeg kommer nok til å gå å kikke på den da, bare for å være på den sikker på om jeg "ikke" vil ha den :P

Skrevet

Er det en barnevogn med bjørnetrekk?

Skrevet

Hei igjenn =)

No har eg vore å sett vogna i butikken eg, prøvd den litt, og kjent på vekt i forhold til simo. Eg syns simo virka så ei møkje tyngre vogn for å sei da sånn. Å Grizzly vogna var kjempefine!!!

Kjeme vel kansje ikkje som en overaskelse atte eg la av ei vogn eg :P

skal hente den i slutten på mai =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...